Tekniikan vaihto AAM -> 2e

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

marjala
-
Viestit: 10
Liittynyt: 19.10.2010 3:03

Tekniikan vaihto AAM -> 2e

ViestiKirjoittaja marjala » 25.12.2012 23:26

minkälainen projekti olisi vaihtaa tekniikka 3A korisesta passatista mk3 golffiin. miten mittariston osalta sähköt vai onko erillisenä moottorin ohjauksesta. miten vaihteistot ku kyseisestä passatista laatikko heikossa hapessa meneekö AAM laatikko 2E moottorin kylkeen ? Jarrut tieten pitää passatista päivittää golffin perään onko muita katsastusta haittaavia ?

htm
-
Viestit: 407
Liittynyt: 11.12.2008 21:09

ViestiKirjoittaja htm » 26.12.2012 9:37

Passatissa vaihteistona 02a, golfissa 020. Molemmat käyvät molempiin moottoreihin, ja helpointa onkin käyttää golfin alkuperäistä laatikkoa, niin ei tarvii miettiä vaihteensiirron ja kytkimen modaamista. Miten vaan lie välitykset, 2-litraselle vois sopii pitemmätkin kuin tuolle aam:lle.

Jarruthan pitäs edestäkin päivittää vastaamaan mk3:n vähintään 115-heppasta mallia, siis 2E-koneella varustettua. Niissä taitaa olla jo 280 mm levy edessä? Paremmin tietävät täydennelkööt.

marjala
-
Viestit: 10
Liittynyt: 19.10.2010 3:03

ViestiKirjoittaja marjala » 26.12.2012 12:45

yritän hyödyntää passatista kaiken mitä voin vain hyödyntää.

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 26.12.2012 15:28

Niissä taitaa olla jo 280 mm levy edessä?

GTI:tä lukuunottamatta jäähdytetyt 256-milliset.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 32 vierailijaa