Moro!
Aiheita riittää. Olen pikkuhiljaa alkanut uskoa, että tuosta umpikeulapassatista voisi tulla vielä ihan kelvollinen käyttöauto.
Siksi aion ostaa siihen Calix- haaroitussajan ja vetää kabiiniin sisätilapistokkeen.
Onko kellään antaa vinkkiä, mistä haaroitusjohto olisi helpointa vetää tulipellin läpi?
"Lieber wurde Ich da leben, wo die Passatwind warm genug bluhen wurde"
Mistä Calix- haaroitusjohto tulipellin läpi Passat 35i ?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
-
- -
-
- -
Eipä ollut umpinaisia eikä avonaisia läpivientikumeja.
Itse asiassa oli suuri rikkumaton alue, josta ei ollut mitään läpivientejä apparin puolen hanskalokeron alapuolelle.
Mutta saihan siihen poraamalla tapeeksi ison reijän, jotta Calix- mötikkäkin läpi mahtui. Joten homma hoidossa.
Pitäisi vissiin porailla tulipeltiin reikiä sinne sun tänne, kun takavetoladailijana olen tottunut siihen, että koneen käyntiäänet kuuluvat selvästi kabinetin puolelle.
Ja samalla konehuoneesta tulee lämpöä talvipakkasilla. Kesäksihän ne voi sulkea :)
Itse asiassa oli suuri rikkumaton alue, josta ei ollut mitään läpivientejä apparin puolen hanskalokeron alapuolelle.
Mutta saihan siihen poraamalla tapeeksi ison reijän, jotta Calix- mötikkäkin läpi mahtui. Joten homma hoidossa.
Pitäisi vissiin porailla tulipeltiin reikiä sinne sun tänne, kun takavetoladailijana olen tottunut siihen, että koneen käyntiäänet kuuluvat selvästi kabinetin puolelle.
Ja samalla konehuoneesta tulee lämpöä talvipakkasilla. Kesäksihän ne voi sulkea :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”