Raidetanko golffiin mistä? kiire.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Monipiste
-

Raidetanko golffiin mistä? kiire.

ViestiKirjoittaja Monipiste » 26.11.2012 15:29

Kävipä sitten taas ohraset.

Raidetanko piti vaihtaa 90 golffiin (kakkis) ja oli uusikin jo valmiina, mutta kas kummaa se onkin sitten taas väärä.

Toisella autolla uutta osaa metsästämään ja kolme eri liikettä (motonet,varaosamaailma tampere) mukaan luettuna volkkarin marmorilattia sanoo ei oota.

Maanantaiksi varasin uuden ajan korjaamolle ja keskiviikkoon (viikon päähän) mennessä pitäis käydä jälkinäytöllä leimalla.. olis vähän kiire.

Kertokaas nyt äkkiä mistä mä saan tämmösen vastaavan tilalle kuskinpuolelle mielellään pikatoimituksena?

Onkos tämä nyt sitten TRW-tehostin versio tämä minun alkuperäinen.. tehostin kun löytyy.

Kuva

Kuva

Niin ja tässä on nyt mikä oli jo valmiina, mutta sehän nyt sitten oli taas aivan väärä.. hianoo sanon minä.

Kuva

Markku M.
-

ViestiKirjoittaja Markku M. » 26.11.2012 17:34

Jos nyt en ihan väärin muista, niin Corradossa oli tuollaiset samanlaiset, kuin tuossa ekassa kuvassa. Eli sellaiset, mitkä nyt käsittääkseni sulle käy?

Sami-88
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sami-88 » 26.11.2012 18:33

tuollanen raidetanko löytyy mk2 golsita missä ei ole ohjaustehostinta.

pitäis löytyä ihan varaosaliikeestä.

_AMIS_
-

ViestiKirjoittaja _AMIS_ » 26.11.2012 20:52

Onpa kumma jos ei löyvy motonetistä... ite ainakin haulla löydän, tehostettuun ja tehostamattomaan.

Monipiste
-

ViestiKirjoittaja Monipiste » 28.11.2012 19:40

Juu tänään kävin motonetissä "avautumassa".

Kaveri raapi päätään ja sitä kuuluisaa persettään hetken aikaa ja kävi katselemassa osia.

Tuli sitten uuden raidetangon kanssa missä oli tuo tarvitsemani sisäkierteillä oleva pää.

Se on näköjään tuurista kiinni kuinka palvelu pelaa.. muuten ihan hyvä paikka.

No eiköhän tää tästä nyt leimalle saada :)

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”