Golf mk1 1,8 kr gti

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Lepii
-
Viestit: 160
Liittynyt: 27.1.2009 15:57

Golf mk1 1,8 kr gti

ViestiKirjoittaja Lepii » 2.8.2012 21:35

Terve elikkä tuollanen olisi suunnittelu asteella. Millanen projekti jos jollain kokemusta? Eli tarkoituksena olisi pudottaa kakkos gti pata ykkösen keulalle. Mitä kaikkea pitää vaihtaa ja kannattaa. Kestääkö ykkösen vetarit? Jos vaihtaa vaan laatikosta laipat vai saako kakkosen vetarit sovitettua? Mitenkä etupään tuenta ykkösen vai kakkosen hiluilla? Nin ja jos jollain on olemassa jotain kuvia laatikon kannakkeesta niin saa laittaa. Auto ei ole tulossa liikenteeseen.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 2.8.2012 22:02

Eiks sinne kannattas pistää suoraan tuo 1,8T -jumalmoottori, vai onko sulla moottori jo valmiina?

Lepii
-
Viestit: 160
Liittynyt: 27.1.2009 15:57

ViestiKirjoittaja Lepii » 3.8.2012 5:47

Olishan se ihan jees mut kone löytyy jo ja kyseisessä luokassa turbot on kielletty.

Lepii
-
Viestit: 160
Liittynyt: 27.1.2009 15:57

ViestiKirjoittaja Lepii » 5.9.2012 10:29

Eikö kukaan oo tehny ihme porukkaa pitää siis vaan tehdä...

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 5.9.2012 11:03

Laatikosta tarvittaessa laipat vaihtoon ja ykkösen omilla vetareilla. Jakopään ja etukannake pitää olla 1,5-1,8 pensa-ykkösestä, vaihdelaatikon kannake 5-v ykköskopasta. Etukannake käy dieselistäkin.

Lepii
-
Viestit: 160
Liittynyt: 27.1.2009 15:57

ViestiKirjoittaja Lepii » 1.10.2012 14:37

kestääkö ykkösen vetarit?

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 1.10.2012 18:47

Kestää. Eihän tuommosessa vaparikoneessa oo paljoa voimaa vaikka vähän virttäiskin.

Lehtilä
ffp jäsen
Viestit: 5032
Liittynyt: 17.7.2003 23:35

ViestiKirjoittaja Lehtilä » 2.10.2012 13:24

Mites esim. Golfin KR:n K-jetti/imusarja sopii ykköseen vai tarviiko hommata Scirocco-versio?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 2.10.2012 16:10

Eihän kukaan estä muuttamasta sitä kaasuläpän ja koojetin ilmamäärä lautasen välistä putkea ykköseen sopivaks. Ei niitä orggis osia ole aina pakko käyttää. Eikä kukaan myöskään estä rälläköimästä KR:n imusarjaa ja vaihtamalla kaasuläppää toiselle puolen... Ne sciroccon imusatsit taitaa olla aika hakusassa...

Lepii
-
Viestit: 160
Liittynyt: 27.1.2009 15:57

ViestiKirjoittaja Lepii » 18.10.2012 20:30

Onkos jollain kuvaa tuosta laatikon kannakkeesta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa