Nestekierron ohitus imusarjasta

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Kama03
-
Viestit: 44
Liittynyt: 6.6.2011 12:33

Nestekierron ohitus imusarjasta

ViestiKirjoittaja Kama03 » 1.4.2012 0:38

Tossa ois ens vkl:lla tarkotus alkaa asenteleen 1-pisteruuta toho 1 jettaan ni mietin et voiko/ kannattaako jättää se imusarjan nestekierto kokonaan pois pelistä. Ku RP koneen imusarjassa se neste virtaa suoraan kannesta mut mulla on tossa erilainen kansi ja neste tulee letkulla imusarjaan ja sieltä puhaltimellee jne.

Mitä haittavaikutuksia tolla on/ voi olla? onko joku jättäny pois?

golffari423
-
Viestit: 238
Liittynyt: 28.12.2009 21:02

ViestiKirjoittaja golffari423 » 1.4.2012 14:08

Ainakin imusarja tulee paljon kuumemmaks, kun on melkein kiinni pakosarjassa.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 1.4.2012 20:50

No joo voi se pakallaan käytellessä lämmetä vähän, mut kyllä se ajossa aika viileeksi menee kun ilmaa virtaa enemmän läpi ja höyrystyvä bensa imee lämpöä siitä imusarjast aika paljon.

Kama03
-
Viestit: 44
Liittynyt: 6.6.2011 12:33

ViestiKirjoittaja Kama03 » 10.4.2012 9:30

Nii, bensan lämmöstä syttymispiste on yli 400C et en usko et imusarja nii lämpimäksi pääsee ikinä..... kohtahan se alumiinikin jo sulaa tuossa lämpötilassa. Mitenköhän toimii talvella, et jäätyyköhä toi imusarja justiisa -30C pakkasella.

Eikö tosissaan kukaan oo jättäny tota nestekiertoa pois, et vois kertoo kokemuksista??

evinrude
-
Viestit: 389
Liittynyt: 14.8.2008 17:54

ViestiKirjoittaja evinrude » 10.4.2012 16:52

Parempi seoksen muodostus lämpimällä imusarjalla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa