Golf III sammuu heti käynnistyksen jälkeen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 47
- Liittynyt: 26.7.2003 23:06
Golf III sammuu heti käynnistyksen jälkeen
Eli -92 Golf III 1.4 ABD käynnistyksen kanssa ongelmia, auto käynnistyy huonosti ja kun sen saa käyntiin auto sammuu samantien kuin avaimesta päästää irti. Jos akku kestää ja jaksaa venkslata auton kyllä saa käynttin.
Tänään olisi tarkoitus ottaa startti irti kun se on aika heikossa hapessa niin tulee varmaan se vaihdettua kuitenkin, mutta mikä voisi aiheuttaa tuon samantien sammumisen?
Tänään olisi tarkoitus ottaa startti irti kun se on aika heikossa hapessa niin tulee varmaan se vaihdettua kuitenkin, mutta mikä voisi aiheuttaa tuon samantien sammumisen?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 47
- Liittynyt: 26.7.2003 23:06
Videota ongelmasta.
http://www.youtube.com/watch?v=7V7ne373ERI
ed: unohtu että mitattiin puristupaineet samalla ja kakkospytyssä oli 6.5baria muissa about 10.5.
http://www.youtube.com/watch?v=7V7ne373ERI
ed: unohtu että mitattiin puristupaineet samalla ja kakkospytyssä oli 6.5baria muissa about 10.5.
-
- -
- Viestit: 112
- Liittynyt: 16.7.2011 20:43
Golf sammuu
Kyllä minä lähtisin vikaa purkamaan tuolta virtalukon päästä, on kuin sytytysvirta katkeaisi kun avaimesta irroittaa,
-
- -
- Viestit: 47
- Liittynyt: 26.7.2003 23:06
-
- -
- Viestit: 47
- Liittynyt: 26.7.2003 23:06
Virtalukonpohjaa vaihtaessa paljastui 2 johtoa josta oli palannut muovit pois ja olivat naapuri kaapeleilta sulattaneet, edellinen omistaja oli ilmeisesti räpeltänyt jotain poppivehkeitä kytkiessä. Löytyykö noita ratilta lähteviä johtoja motonetista tai jostain varaosa puljusta vai täytyykö alkaa askartelemaan itse?
-
- -
- Viestit: 47
- Liittynyt: 26.7.2003 23:06
Vika on helpottanut kun vaihdettiin sytytystulpan johdot, nyt auto lähtee usein käyntiin ajon jälkeen. Vaikuttaisi lämpöongelmalta. Noi pari palannutta johtoa tuskin oli aiheuttanut mitään oikeaa ongelmaa kun olivat vain jotain valoihin liittyvää. Sytytyksen puolelta taas ei taida olla muuta vaihtamatta kuin puola ja sytyspääteaste tjs. ECUn kunto huolestuttaa kun ei OBD lukialla saa mitään irti.
^puolapakettin vaihtoa olisin tarjonnut ongelmiin, mutta tuossahan sen vaihtamattomuuden mainitsetkin. Kuumeneeko ja onko mahdollisesti halkeillutkin? Tarvikapuolille ei ole odotettavissa pitkää ikää Bosch/VW osa on suht. kallis, mutta toimintavarma pitkäksi aikaa. (Puolaa voi testimielessä sumutella vedellä.)
-
- -
- Viestit: 47
- Liittynyt: 26.7.2003 23:06
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 47
- Liittynyt: 26.7.2003 23:06
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 20 vierailijaa