Tuossa kytkin rupes äännelehtimään, ja eri vaihtoehtoja mietitään.. Juttua kuului myös että TDi:n kytkin saattais käydä? Ja yks vaihtoehto on tuo kaksoismassa jättää pois kokonaan, ja pistää kiinteä paketti..
Mikä mahtais olla järkevin ratkaisu ~200hv tietämille?
-Cyna
Passat 3B 1.8t Kytkin
Valvoja: ffp jäsenet
Itse voin suositella ainakin tätä: http://speed-autoteile.fi/index.php?rou ... duct_id=64
Jos tehotavoitteet 200hp ja vääntö n. 290-300nm välille niin uskoisin että pelkällä jämerämmällä asetelmalla pitää. "peruslastut" kun on siinä 195hp / 290nm ihan sen takia että vakio kytkin pelaa.
Oma tarina variantclubin puolella --> http://www.variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?t=11096
Jos tehotavoitteet 200hp ja vääntö n. 290-300nm välille niin uskoisin että pelkällä jämerämmällä asetelmalla pitää. "peruslastut" kun on siinä 195hp / 290nm ihan sen takia että vakio kytkin pelaa.
Oma tarina variantclubin puolella --> http://www.variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?t=11096
-
- -
- Viestit: 100
- Liittynyt: 6.10.2010 23:18
Ainakin 6 vaihteisen A4sen askin perään meni 228mm TDin kytkin olisko AWX moottorista. Kestää ainakin sen 230hp ja 320nm. Kytkin varmaan kestää enemmän mutta vauhtipyörä alkaa täristää. Maksoi kytkinpaketti (levy, asetelma, painelaakeri) n.230€ fixukselta. Listahinta oli kovempi mutta antoivat aika hövelisti alennuksia.
Jos viritys jatkuu niin suoraan toi Autoteilen paketti kiinni niin ei vituta toi vauhtipyörä.
Jos viritys jatkuu niin suoraan toi Autoteilen paketti kiinni niin ei vituta toi vauhtipyörä.
Tuntuuko polkimesta jämäkämmälle kun vakio? Alempaa ainakin sanoit irrottavan..
Ottaa toki alempaa kiinni kun aivan uudet prujut sisällä. Vakioon verrattuna "puree" paremmin kiinni liikkeelle lähtiessä mutta poljin ei ole alas painettaessa mitenkään erikoisen jäykkä. Emäntä sano ettei edes ole ajatellu koko asiaa (--> ei ilmeisesti huomaa eroa)
Uudella paketilla olen vasta n. 300km ehtinyt ajaa, ei tunnu enää mitenkään "erikoiselta" vrt. vakioon. Ainoa ero minkä huomaa on että kerää paremmin kierroksia pienillä vaihteilla (1-2) kun lähtee liikkeelle.
Itsekkin kallistuin tähän pakettiin sen vuoksi ettei tarvi murehtia enää kaksoismassan ongelmista + saa sitä tehoakin alkaa keräämään ilman huolta että kytkin pettäis.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa