Terve,
itse olen toiseen merkkiin perehtyneenä Volkkarien kanssa melko turisti, enkä osaa hakuakaan järkevästi käyttää joten kysytäänpä täältä...
Kesäkäyttikseen (Golf 3 cabrio) ajatellut mietoa ja yksinkertaista tehonlisää ( toisena prioriteettina 1-pisteruiskutekniikasta eroon pääseminen), Venton/Golf3:n 2,0 8v ruiskumoottoriswapin muodossa.
'
Pitääkö alkaa jarruja päivitellä, vai käyttääkö nuo luovuttaja-autot samaa rumputaka-akselia kuin tuo -95 55kw avogolffikin? Ainakin tuota tarkoittamaani konetta on käytetty saman ikäluokan Ventossa ja Golf variantissa. Koneen tyyppiä en muista, mutta joku viisaampi varmaan valaisee. Millaiset jarrukamat näistä autoista löytyy, kelpaako farmari vertailuautoksi.? Vai onko vertailuauto automaattisesti 2,0 GTI golf tai vastaava? Etujarrut voisin kuvitella vaihtavani tarpeen vaatiessa isompiin, jos byrokratia niin vaatii, muttei mitään suurempaa projektia 5-pulttiakseleineen ei ole mielenkiintoa alkaa tästä autosta tekemään kun tallissa on tärkeämpiäkin projekteja.
Ehjälle tekniikkapakettille voisi myös olla kiinnostusta, tai vaikka sopivalle luovuttaja-autolle voi pistää linkkiä ja muitakin huomionarvoisia vinkkejä otetaan vastaan..
-T.S
Golf 3 cabrio 1,8 --> 2,0
Valvoja: ffp jäsenet
Jos koneesi on 55.kW:n versio niin vaihda siihen vaan MK.2 1,8Gti:n nokka akseli ja 2.0 koneen pakosarja sekä ilmanputsarista se sisäänmeno putkisuppilo pois. Noilla muutoksilla saa jo helposti lisäheppoja ja välttyy jarrumuutoksilta ja jne.
Muuten Mk.3 2.0 115.hv avossa on levyt takana (samankokoiset kuin Gti:ssä ja VR6:sessa) joten rummut joutuu levyiksi kyllä vaihtamaan tekniikan myötä.
Muuten Mk.3 2.0 115.hv avossa on levyt takana (samankokoiset kuin Gti:ssä ja VR6:sessa) joten rummut joutuu levyiksi kyllä vaihtamaan tekniikan myötä.
-
- -
- Viestit: 11
- Liittynyt: 12.10.2009 15:31
OK, kiitos tiedosta. Tätä myöskin itse aavistelin vielä eilen illalla kun huomasin yhdessä myytävässä 2,0 avossa rummut takana, niin tulin siihen tulokseen että taitaa vaatia korkeintaan etujarrupäivityksen.
Ja nyt kun tarkemmin miettii niin mulla taitaa olla nuo 256milliset jäähdytetyt laikat edessä jo valmiina, ainakin sain ekalla osanhakureissulla muutama kuukausi sitten ensiksi liian pienet laikat, jotka kävin vaihtamassa isompiin. Myös Ebayn tarjonta cabrioon viittaa 256millisiin laikkoihin.
eli,
kone vaihtoon ja leima lappuun.
Ja nyt kun tarkemmin miettii niin mulla taitaa olla nuo 256milliset jäähdytetyt laikat edessä jo valmiina, ainakin sain ekalla osanhakureissulla muutama kuukausi sitten ensiksi liian pienet laikat, jotka kävin vaihtamassa isompiin. Myös Ebayn tarjonta cabrioon viittaa 256millisiin laikkoihin.
eli,
kone vaihtoon ja leima lappuun.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa