KR moottori ykköseen?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 59
- Liittynyt: 10.7.2009 15:31
KR moottori ykköseen?
Pitääkö tehdä uudet moottorin korvakkeet koriin jos haluaa KR moottorin ykkös golfiin?
Entä sopiiko 020 laatikko kys. moottorin jatkoksi?
Entä sopiiko 020 laatikko kys. moottorin jatkoksi?
Ei se leimasetä tiedä mikä nokka siellä on.
Jos moottori on lähtösin KR niin oletuksena siellä on 139hv sanoit sille mitä tahansa.
Tietääkseni kuitenkin penkkilapun kanssa sinne konttorille pitää mennä?
Ja muutoskatsastus sitten toivoen että hyväksyy moottorin omavalmisteena, jolloin tehoja saa laskea.
Luullakseni siihen ei riitä pelkkä nokan vaihto. Selviää helpoiten kysymällä konttorilla.
Kerran kun muutoksen saa otteeseen niin ei ne sitä penkki lappua enään halua.
Eli roipetta vaan sinne koneen sisälle. Niitä kun voi vähän vaikeammin todeta olevan vaihdettu.
Jos moottori on lähtösin KR niin oletuksena siellä on 139hv sanoit sille mitä tahansa.
Tietääkseni kuitenkin penkkilapun kanssa sinne konttorille pitää mennä?
Ja muutoskatsastus sitten toivoen että hyväksyy moottorin omavalmisteena, jolloin tehoja saa laskea.
Luullakseni siihen ei riitä pelkkä nokan vaihto. Selviää helpoiten kysymällä konttorilla.
Kerran kun muutoksen saa otteeseen niin ei ne sitä penkki lappua enään halua.
Eli roipetta vaan sinne koneen sisälle. Niitä kun voi vähän vaikeammin todeta olevan vaihdettu.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Mekaanisesti imunokka lienee ainoa ero. Onkohan PL aina sillä 42mm imusarjalla, huhun mukaan KR:iä olisi molemmilla eli 42/50mm?
Moottorinohjauksissa on toki myös eroa katista johtuen. PL:ssä on KE-Jetronic lambdaohjauksella ja nakutustunnistuksella.
KR:ssä perinteinen K-Jetti, liekö siinäkin nakutustunnistin?
Velipojalla ykkösessään KR perusmoottori jossa aftermarket moottorinohjaus, suorasytkä ja 16venasen kakkos GTI:n jarrut ympäriinsä ja muutosleimattu siis 130hp josta siiis dynolappu. Lienee ns omavalmiste-moottori papereissa. Noin toimi homma ainakin 2008 alkuvuodesta.
Moottorinohjauksissa on toki myös eroa katista johtuen. PL:ssä on KE-Jetronic lambdaohjauksella ja nakutustunnistuksella.
KR:ssä perinteinen K-Jetti, liekö siinäkin nakutustunnistin?
Velipojalla ykkösessään KR perusmoottori jossa aftermarket moottorinohjaus, suorasytkä ja 16venasen kakkos GTI:n jarrut ympäriinsä ja muutosleimattu siis 130hp josta siiis dynolappu. Lienee ns omavalmiste-moottori papereissa. Noin toimi homma ainakin 2008 alkuvuodesta.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 31 vierailijaa