Elikkäs nyt tartteis pikkasen jelppiä että mistä aloittaa korjaaminen/vian etsintä.
Elikkäs kaikki alkoi viime keväänä ku bensapumppu sanoi ittensä irti. Korjaamolla vaihdettu uusi ja sen jälkeen alko heti puolat reistailemaan ja moottorin vikavalo palamaan. pientä nykimistä oli ja Puolat vaihdettiin sitte kaikki kerralla Magneetissa. No moottorin vika valo nollattiin ja kaiken piti olla kunnossa, no eipä tietenkään ollu. Moottorin vika valo syttyy AINA n.200km ajon jälkeen, eli saattaa pystyä ajelemaan pidemmänki aikaa töihin ja takas kotia. Vika koodina "katalysaattorin teho alhainen". putkisto itse tehty ja siellä on magnaflow katti.
Auto käy myös jokseenkin huonosti Varsinkin aamulla ku lähtee töihin nii startatessa kierrokset heiluu 900-1300 välissä, sen todellakin huomaa ku istuskelee ja kuuntelee miten epätasaisesti se hörisee. Myös katsastuksessa todettiin että auto käy rikkaalla. Jotenkin en oo tota katalysaattoria vielä viittiny rueta vaihtamaan ku ois hyvä tietää et voiskohan se vika mahdollisesti olla jossain muualla.
Seat Leon 1.8T vikavalo+käymishäiriö
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 4
- Liittynyt: 15.9.2011 16:35
-
- -
- Viestit: 4
- Liittynyt: 15.9.2011 16:35
-
- -
- Viestit: 4
- Liittynyt: 15.9.2011 16:35
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 35 vierailijaa