Tossa on duunipaikalla kolmoskoppanen 8v gti golffi mistä ei oo jätkät oikee päässy selville mikä vikana.
Auto oli tullut kytkin remppaan ennenkö tulin lomalta ja kytkin oli jo vaihdettu, mutta nyt ne on tapellu sen kanssa 3päivää..
Muuten pelittää kyllä mutta pakkia laittaessa sorvaa aikalailla. Menee kyllä silmään jos rusauttaa vaan.
Jos auton käynnistää pakki silmässä kytkin pohjassa ei omaan korvaan kuulu mitää ylimäärästä ääntä. Autolla on kyllä ajettu ja muut vaihteet menee päälle rutisematta. Oliskohan kuitenkin että kytkin ei ihan kunnolla irrota vai olisko laatikossa vikaa? Kytkin ei kyllä tunnu luistavan kuitenkaan.
Auton omistajaltakaan ei oikee selvää saanu onko ollu jo alunperin vikaa. Se on semmonen vanhempi saksalainen mies joka puhuu aika huonoo suomee :) hauska tyyppi kyllä.
g3 kytkin/vaihteisto ongelma?
Valvoja: ffp jäsenet
Älkää jumaliste hakatko väkisin sitä pakkia päälle, pakissa ei synkkia joten hajoaa moisesta käsittelystä..
Onko kytkinpuikko (joka menee kytkinakselin lävitte) kulunut toisesta päästään litteäksi (yleensä kytkimen päästä) ? Puikon pään kuuluisi olla lievästi pallomainen, kulunut puikko ei välttämättä avaa kytkintä kunnolla, itsellä vähän samaa vikaa 199tkm ajetussa Jetassa kylmällä ilmalla, näin kesäisin toimii ok.
Onko kytkimen painelevyssä kuppi paikoillaan? Automaattisäätö vaijerissa lukittu oikein ennen irroittamista?
Onko kytkinpuikko (joka menee kytkinakselin lävitte) kulunut toisesta päästään litteäksi (yleensä kytkimen päästä) ? Puikon pään kuuluisi olla lievästi pallomainen, kulunut puikko ei välttämättä avaa kytkintä kunnolla, itsellä vähän samaa vikaa 199tkm ajetussa Jetassa kylmällä ilmalla, näin kesäisin toimii ok.
Onko kytkimen painelevyssä kuppi paikoillaan? Automaattisäätö vaijerissa lukittu oikein ennen irroittamista?
-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 28.8.2008 21:05
Joo ei toki sitä pakkia runnota jatkuvasti. Yks asentaja sitä vaan kokeili ja totes että ei pelaa...
Täytyy katsoa maanantaina noita osia kun en ole ollut itse sitä hommaa tekemässä. Jäi vaan häiritsee että mikä siinä on kun vähän jokainen sitä on tuolla pähkäillyt.
Mitenkäs tuo automaattisäätö sitte pitää laitella jos se on ollu jotenki irrallaa ja ei sen takia nyt pelaa?
Täytyy katsoa maanantaina noita osia kun en ole ollut itse sitä hommaa tekemässä. Jäi vaan häiritsee että mikä siinä on kun vähän jokainen sitä on tuolla pähkäillyt.
Mitenkäs tuo automaattisäätö sitte pitää laitella jos se on ollu jotenki irrallaa ja ei sen takia nyt pelaa?
Se pitää peruuttaa "nollille" niin että kaveri painaa kytkintä ja toinen kiertää/pyörittelee sitä säätöpalikkaa siten että säädön "räikkä" tai mikä siellä sisällä nyt onkaan, palautuu lähtöasentoon, eli vaijerin saa paikoiltaan ja paikoilleen helposti ja se jää väljäksi, sitten ne vaijerin vaipan ympärillä olevat henkselit kiinni niin että pitää paketin kasassa. Onhan siellä ne kumityynyt siinä kytkinvivussa paikoillaan? Ettei siis ole jätetty "turhia" osia poies?
En tiedä mikä on "oikea" tapa nollata tuo säätö mutta noin olen homman kerran tehnyt, auto tosin oli -99 6K Polo mutta olettaisin idean olevan sama.
En tiedä mikä on "oikea" tapa nollata tuo säätö mutta noin olen homman kerran tehnyt, auto tosin oli -99 6K Polo mutta olettaisin idean olevan sama.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa