Audi 2.8 lastutus

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

ozzz
-
Viestit: 9
Liittynyt: 9.11.2008 15:31

Audi 2.8 lastutus

ViestiKirjoittaja ozzz » 18.1.2009 11:31

Onko kellään tietoa. Miten moottorin käyttäytyminen muuttuu eli tuleeko siitä enemmän kierroskone ja alaväännöt häviää? Vai onko vääntöön perustavia lastuja? Jos joku on laittanut, niin onko ollut merkittävää eroa vakiotehoihin. Mistä lastun saisi edullisimmin? Autona 2.8 142 KW.

sik
-
Viestit: 610
Liittynyt: 22.4.2004 0:57

ViestiKirjoittaja sik » 18.1.2009 12:05

Lyhyesti: Ahtamattoman moottorin lastuviritys on rahanhaaskausta, tuskin saat rahoillesi mitään vastinetta.

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

ViestiKirjoittaja T.Hell » 18.1.2009 14:19

Tehoihin ei luultavasti kummoisia vaikutuksia tule, ainakaan paperilla. Mutta semmoista olen kyllä kuullut, että teho- ja vääntökäyrät hieman tasoittuisivat ja sitä kautta käyttäytyminen koko kierrosalueella parantuisi. Muistaakseni vääntökäyrässä on jossain 3000-4000 kierroksen välissä semmonen monttu mikä on varsinkin kiihdytettäessä ärsyttävä piirre...
Jos ei paljoa tarvii lastusta maksaa niin periaatteessa voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen homma.

ozzz
-
Viestit: 9
Liittynyt: 9.11.2008 15:31

ViestiKirjoittaja ozzz » 17.7.2011 11:22

Tuli tehtyä paras viritys ostamalla S4 B5!
Kyllä lähtee :)

topcatti
-
Viestit: 513
Liittynyt: 7.2.2011 10:16

ViestiKirjoittaja topcatti » 17.7.2011 16:38

Hahhah, käyhän se niinkin

Jarok
-
Viestit: 355
Liittynyt: 5.8.2006 1:25
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jarok » 1.8.2011 0:00

No taisi olla ainoa keino ton moottorin kohdalla. Siihen ei ilman ahdinta oikeastaan saa irtohevosia.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa