Leon 1.8T meno loppuu 4500rpm jälkeen

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Dynojet
-
Viestit: 28
Liittynyt: 15.9.2008 16:22

Leon 1.8T meno loppuu 4500rpm jälkeen

ViestiKirjoittaja Dynojet » 11.7.2011 17:25

Joo elikkäs autosta loppuu menohalut täysin noin 4500rpm kohdalla täyskaasu kiihdytyksessä. Tavallaan kuin rajoitin tulisi vastaan. Tehdyt muutokset 3" dp ilman kattia, 2,5" cat-back sekä emj power ohjelmointi. Sama vika ennen ja jälkeen ohjelmoinnin, ennen ohjelmaa vika ilmeni vasta 5500rpm. Kenelläkään tietoa mistä vikaa lähteä etsimään? Vikakoodin luku huomenna.

Dynojet
-
Viestit: 28
Liittynyt: 15.9.2008 16:22

ViestiKirjoittaja Dynojet » 12.7.2011 9:26

Koodit luettu, antaa koodin P0420 katalysaattorin toiminta tms. eli herjaa tuota deepeetä mut sen ei pitäisi tähän vaikuttaa. Ilmamassamittari mitattu, siitä ei vikaa löytynyt. N75 venttiili tällä hetkellä epäilyksen aiheena. Pitää ahtopainemittari laitella et näkee ahdot.

Powerbyte.fi
-
Viestit: 14
Liittynyt: 21.5.2011 16:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja Powerbyte.fi » 12.7.2011 11:49

Tuleeko sulla kierrosten rajoitin vastaan vai loppuuko vaan veto mutta kiertää kuitenkin sinne rajoittajalle?

Pystytkö ottamaan logia esim vcds tai vastaavalla siitä autostasi?

Dynojet
-
Viestit: 28
Liittynyt: 15.9.2008 16:22

ViestiKirjoittaja Dynojet » 12.7.2011 23:26

Tulee "rajoittaja" vastaan, eli ei kierrä rajoittimelle. Kovasti olen yrittänyt huudella laitteita lainaan, että saisin logia autosta ulos.. Taitaa joutua merkkiliikkeen laitteiden puoleen kääntymään, josko saisin reaalilogia ajosta ja maksamaan suolaisen hinnan.

Dynojet
-
Viestit: 28
Liittynyt: 15.9.2008 16:22

ViestiKirjoittaja Dynojet » 15.7.2011 15:15

Nyt vaihdettu N75, bypass-(Audi TT) sekä ahtovuodot tarkistettu. Eikä vikaa vieläkään löytynyt. Tuo N249- venttiili mikä bypassia ohjaa ei ilmeisesti tälläistä pysty rikkoontuessaan aiheuttamaan? Nyt olisi tieto paikallaan jos on jollakin ollut samanlaisia ongelmia. Huomioitavaa on se, että tänä aamuna auto toimi normaalisti muutaman kiihdytyksen ajan.

ahto
-
Viestit: 123
Liittynyt: 12.9.2006 22:12

ViestiKirjoittaja ahto » 15.7.2011 15:22

Heitetään villinä veikkauksena imuputki.

-Hege-
-
Viestit: 147
Liittynyt: 29.3.2010 13:13

ViestiKirjoittaja -Hege- » 16.7.2011 14:19

Tuttavan passatti teki vähän samalla lailla,siinä oli kyllä 1.6 moottori. Nokka-akselin asentoanturi oli rikki.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa