golf 2 kr käy rikkaallaan?
Valvoja: ffp jäsenet
golf 2 kr käy rikkaallaan?
Joo elikkästä auto tuntuu tukehtuvan täyskiihdytyksessä vähäksi aikaa eli tulee ns. kuollut alue ja auto pölläyttää mustaa utua vaihdetta vaihtaessa muutenkin tuntuu että pari koniaa saattaisi olla karkuteillä... ajotietokone sanoo että olisi -40astetta jos sillä nyt mitään vaikutusta asiaan. talvella tuntui nimittäin toimivan paremmi... saako seoksia säädettyä mistään ruuvista[/list]
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kummallista on jos tuollainen vika tulee äkkiä. Onhan muut osat kunnossa? Onko kulutus missä lukemissa? Toimiiko kylmänä tai lämpimänä paremmin? Se lämmitettävä paineensäädin voisi olla yksi vikakohde jos se jättää seoksen kylmän koneen arvoihin.
Seos säädetään määränjakajan ruuvista. Mittaa päästöt ensin ja säädä mittalaitteen kanssa kohdalleen.
Ajotietokoneen ulkolämpötilanäyttö ei ole moottorinohjauksen kanssa tekemisissä.
Seos säädetään määränjakajan ruuvista. Mittaa päästöt ensin ja säädä mittalaitteen kanssa kohdalleen.
Ajotietokoneen ulkolämpötilanäyttö ei ole moottorinohjauksen kanssa tekemisissä.
itse asiassa auto oli viimeksi ajossa tammikuussa ja silloin toimi huomattavasti paremmin tosin silloinkin kävi rikkaallaan. nyt kulutus on matka-ajossa +11l/100km
ei toimi oikeastaan yhtään huonommin kylmänä tai lämpinä. Missä on kyseinen paineensäädin? itsellä nimittäin kävi tuo sama juttu mielessä.
tiedän että jokainen auto on yksilö mutta haluaisin tietää kuinka auki sen ruuvin pitäsi olla jotta tietää mistäpäin pitäisi alkaa hakemaan oikeita arvoja, esim ruuvi ihan kiinni ja sitten kuinka monta kierrosta auki päin?
e: ainiin ja auto katsastettiin tuossa äskettäin ja meni juuri ja juuri päästöistä läpi kun vähän nussi testerin kanssa
ei toimi oikeastaan yhtään huonommin kylmänä tai lämpinä. Missä on kyseinen paineensäädin? itsellä nimittäin kävi tuo sama juttu mielessä.
tiedän että jokainen auto on yksilö mutta haluaisin tietää kuinka auki sen ruuvin pitäsi olla jotta tietää mistäpäin pitäisi alkaa hakemaan oikeita arvoja, esim ruuvi ihan kiinni ja sitten kuinka monta kierrosta auki päin?
e: ainiin ja auto katsastettiin tuossa äskettäin ja meni juuri ja juuri päästöistä läpi kun vähän nussi testerin kanssa
Tänään kun tutkiskelin auton konehuonetta niin näin kaksi irtonaista piuhaa jotka oli irronnut ilmeisesti jonkun anturin liittimestä... löin piuhat yhteen ja saman tien paloi bensapumpun sulake. anturi josta piuhat ovat peräisin siaitsee vaihdelaatikon yläpuolella ja anturin juureen tulee joku letku ilmansuodattimelta. osaako joku kertoa näiden vihjeiden perusteilla mistä on kyse?
E: hitto et oon huono selittää näitä... pitänee ottaa kuva kyseisestä osasta niin alkaa selkiämään : )
E: hitto et oon huono selittää näitä... pitänee ottaa kuva kyseisestä osasta niin alkaa selkiämään : )
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 23 vierailijaa