Tyhjäkäynti Jetta mk2 1,8 kaasari

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

lyllero
-
Viestit: 76
Liittynyt: 9.11.2010 10:45

Tyhjäkäynti Jetta mk2 1,8 kaasari

ViestiKirjoittaja lyllero » 3.2.2011 20:27

Elikkäs auto on vm 88 jetta 1,8 kaasari koneella.

Missä on vika kun lämpimänä ei pysy käynnissä vaan sammuu kylmänä pysyy taas todella hyvin 1000 rpm?

Missä on pierburg 2e2 kaasarissa tyhjäkäynti ruuvi ? kuvien mukaan se on seos ruuvin alla !?

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 3.2.2011 23:05

Missä on pierburg 2e2 kaasarissa tyhjäkäynti ruuvi ? kuvien mukaan se on seos ruuvin alla !?

Tyhjäkäynnin 13 mm kanalla oleva "säätöruuvi" on osan 40 takapuolessa.
Missä on vika kun lämpimänä ei pysy käynnissä vaan sammuu kylmänä pysyy taas todella hyvin 1000 rpm?

Vian aiheuttajia voi olla lukuisia, mutta ihan hatusta nykäistynä: Tarkista onko kaasuttimen takaa ilmanpuhdistimen kotelon kylkeen tuleva alipaineletku ehjä/paikoillaan.

lyllero
-
Viestit: 76
Liittynyt: 9.11.2010 10:45

ViestiKirjoittaja lyllero » 4.2.2011 17:17

On se ap letku kiinni ja ehjä kauhee imu siinä on joo pitää kokeilla sitä tyhjä käynti ruuvii
säätää


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa