Vaihdoin vakio ahtimen k04:seen, ja nyt paineet karkaa liian korkeaksi. N75 paikallaan, ja kunnossa. Uuden ahtimen hukkaportti alkaa aueta vasta n.0,8bar, kun entinen lähti avautumaan 0,5 ja 0,8 oli jo täysin auki.
Hukkaportin tankoon ei ahdinta irroittamatta pääse käsiksi, olisi pitänyt tajuta säätää sitä ennen asennusta. Samalla vaihtui virtaavampi pakosarja ja 3" katti. Jos otan n75 sähköliittimen irti, pitäisikö auton toimia silloin niin että hukkis alkaa avautua kun paineet nousee tuohon 0,8bar, vai vetääkö suoraan limppiin tuon n75 takia?
Softahan tuohon pitää teetättää, mutta siihen asti pitäisi pystyä ajamaan normaalisti. Hankintalistalla ennen softausta vielä keulacooleri ja suuttimet.
Autona a4 b6 1.8t avj. Tällä hetkellä k03 ahtimelle tehty emj powerin ohjelma. Saanko rajattua ahtoja ahtopaineensäätimellä esim 0.9bar, jos kytken sen n75 rinnalle? Piikkaa jo 2 vaihteella ahdot 1,5bar 2500 kierroksen kohdalla, eli hukkis varmaan täysin kiinni.
Tulipa siitä stoori :).
b6 1.8t ahtaa liikaa
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa