Conversio Golf GTi 4WD???
Valvoja: ffp jäsenet
Conversio Golf GTi 4WD???
Tuli mieleen hullu idea tehdä Golf IV GTi:stä 4WD. Laskeskelin että päälle 1000-2000€ sais varata. Stormatkaa että onko mitään perää vai ei ja mitä kaikkea osaa pitäisi vaihtaa/laittaa?
Lainausta TraFin sivuilta:
Taka- tai etuvetoisen auton muuttamista nelivetoiseksi ei voida hyväksyä muutoskatsastuksessa jos mallisarjassa ei ole nelivetoista versiota eikä muutokselle ole myönnetty poikkeuslupaa.
Eli siis mallisarjasta täytyy löytyä nelivetoversio ja siltikin vaaditaan se poikkeuslupa hyvillä perusteluilla. Se taas onko 4motion ja vajaavetoinen Golf TraFin mielestä samaa mallisarjaa onkin toinen juttu.
Taka-akseliston tuentahan noissa on täysin erilainen, nelikossa on erillisjousitus ja vajaavetoisessa "jäykkä" taka-akseli. Myös etupäässä on eroa kallistuksenvakaajan kiinnityksessä. Ja tosiaan se pohja on aivan eri mallinen, eikä sinne kardaania ilman merkittäviä peltitöitä saa.
Taka- tai etuvetoisen auton muuttamista nelivetoiseksi ei voida hyväksyä muutoskatsastuksessa jos mallisarjassa ei ole nelivetoista versiota eikä muutokselle ole myönnetty poikkeuslupaa.
Eli siis mallisarjasta täytyy löytyä nelivetoversio ja siltikin vaaditaan se poikkeuslupa hyvillä perusteluilla. Se taas onko 4motion ja vajaavetoinen Golf TraFin mielestä samaa mallisarjaa onkin toinen juttu.
Taka-akseliston tuentahan noissa on täysin erilainen, nelikossa on erillisjousitus ja vajaavetoisessa "jäykkä" taka-akseli. Myös etupäässä on eroa kallistuksenvakaajan kiinnityksessä. Ja tosiaan se pohja on aivan eri mallinen, eikä sinne kardaania ilman merkittäviä peltitöitä saa.
Kuten sanoin tekniikanvaihto vapari r4 golffiin on ainoa järkevä jos golffin kori pitää olla, selviää noin 4ke kuluilla kun etuvedon korista ei tuolla rahalla saa vielä nelivedolle sopivaa.
Sitten jos ei pakko golffia olla niin audi tarjoaa a3/s3 missä 1.8t nelivedolla, kuten skoda octavian farmarina ja seatilta löytyy leoni joten valmiitakin saa kolme kappaletta erilaista.
Sitten jos ei pakko golffia olla niin audi tarjoaa a3/s3 missä 1.8t nelivedolla, kuten skoda octavian farmarina ja seatilta löytyy leoni joten valmiitakin saa kolme kappaletta erilaista.
^Huoh... Lueppa tuosta pari viestiä ylempää Unan viesti.
Eli ei, se ei edellenkään ole suht samanlainen vaikka kuinka luulisi ja kuvittelisi.
Taka-akseliston tuentahan noissa on täysin erilainen, nelikossa on erillisjousitus ja vajaavetoisessa "jäykkä" taka-akseli. Myös etupäässä on eroa kallistuksenvakaajan kiinnityksessä. Ja tosiaan se pohja on aivan eri mallinen, eikä sinne kardaania ilman merkittäviä peltitöitä saa.
Eli ei, se ei edellenkään ole suht samanlainen vaikka kuinka luulisi ja kuvittelisi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 49 vierailijaa