abs-koneen kestävyys/toimintavarmuus
Valvoja: ffp jäsenet
abs-koneen kestävyys/toimintavarmuus
Kiinostaisi hommata tuollainen mk3 varkku 1.8koneella. Nillä meinaa tuppaa olemaan ajettu aikalailla. Miten hyvin tuollainen abs/adz? kone oikein kestää? Olisi yksi varkku tiedossa jolla ajettu melkein 400tuhatta. Mitä suurimpia ongelmia noissa on?
Mulla on nytten noin 310tkm mittarissa ja ainut mikä on, niin venttiilivarrenkumit ja nostajat pitäisi uusia. Tuprauttaa kylmällä koneella starttauksen yhteydessä, sekä yksi nostaja naputtaa.
Mutta mulla on tehdasuusi kansi kaikkineen hiluineen jo tuohon hommattuna, joten eiköhän sillä aja taas sitten sen parisatkua melko huolettomasti :).
Hyvällä tuurilla tuohon katsomaasi yksilöön on jo vaihdettu laturi, startti, putkisto, tehostin, iskarit ym.. kalleimmanpään osat. Omaani vaihdoin juuri uuden laturin kun laakeri rupesi ujeltamaan. Seuraava vaihtooperaatio on etupyörän laakeri.
Mutta mulla on tehdasuusi kansi kaikkineen hiluineen jo tuohon hommattuna, joten eiköhän sillä aja taas sitten sen parisatkua melko huolettomasti :).
Hyvällä tuurilla tuohon katsomaasi yksilöön on jo vaihdettu laturi, startti, putkisto, tehostin, iskarit ym.. kalleimmanpään osat. Omaani vaihdoin juuri uuden laturin kun laakeri rupesi ujeltamaan. Seuraava vaihtooperaatio on etupyörän laakeri.
370 tkm nyt ABS moottorilla varustetussa G3:ssa lasissa, ja ne lukemat ei tosiaan näy myyta kuin mittaistossa...Itse olen ajanut noista kilometreistä sen reilu 40tkm...Ei syö öljyä vaihtovälillä (10tkm), eikä vie nestettäkään...Käy nätisti ja vetoja on vielä todella makiasti...Laturin säädinpaketin, pari muovista jäähdytysjärjestelmän letkulähtöä ja termostaatin olen joutunut moottoripuolelle uusimaan...Öljyt kun vaihtaa ajallaan, niin kyllä minulla ainakin on luottoa tuon koneen suhteen...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”