Elikkäs potilaana juuri 2000 luvun alusta ( 01 ) valmistunut 2.0 8v passatti Simos ruutalla. Ajettu oikeasti huimat 102 tkm. Moottorikoodi taisi olla azm.
Saattaa pelata ihan ok kun ajelee tasakaasulla ~3000 rpm ja kun taasen tyrkkää lapun lattiaan, saattaa nykäistä pari kertaa ja sitten kierrksilla toimia ok.
Paikoiltaan lähdössä meinaa puutua, tai tuntuu kuin yksi pytty jäisi pois välillä, jota ehkä tukee vikakoodi " cylinder 4 misfire". Tätäkään koodia ei aina tule, vaikka kakoisikin...
Saattaa käydä tyhjäkäyntiä ihan ok vaikka 5min, mutta sitten kun intoutuu, saattaa kakoa pitkän aikaa. Silloinkin tuntuu kuin tuo nelospytty jäisi pois nykäyksen kohdalla.
Vikakoodeja tosiaa tuo edellämainittu. Ilmamäärämittari näyttäisi vag comin mukaan pelaavan, eikä kaapelin irroittaminen aiheuta positiivisia vaikutteita.
Alipaineletkuja uusittu, mahdollisia imuvuotoja ei löydy. Tarkistettu myös imuputket.
Lambda vag comin mukaan ok. Imusarjan päässä oleva alipainekello toimii ok. Tulpat vaihdettu.
Onko hyviä ideoita? Haulla katselin, mutta juuri tähän pataan en löytänyt mitään. Ilmeisesti kuitenkin 1,6 on samoja hilppeitä kuin tässäkin ==> suutinvika?
Vanhemmista 2.0 litraisista löysin asentotunnistin probleemia, mutta vag comin mukaan sen PITÄISI olla ok...?
passat 3bg 2.0 8v pätkiminen / nykiminen
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 26 vierailijaa