ABF-koneen triggeripyörä

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

16v ABF
-
Viestit: 19
Liittynyt: 15.1.2008 21:27

ABF-koneen triggeripyörä

ViestiKirjoittaja 16v ABF » 29.6.2010 19:53

Eli kyseisen koneen triggeripyörän asento YKK-anturiin nähden kyseessä.
1.sylinteri YKK:ssa, montako hammasta triggeripyörällä silloin ennen tyhjää kohtaa???

Vai joudunko kiskaseen öljypohjan pois ja kattoon ite?

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 30.6.2010 10:40

Jos ei kukaan muistista tiedä ja jostain/katsomalla selvität ni raportoi ystävällisesti tänne.

Irtonainen akseli olis lohkon kera tallin lattialla, mut eipä siitä mitään apua ole kun lohkosta puuttuu reikä....

16v ABF
-
Viestit: 19
Liittynyt: 15.1.2008 21:27

ViestiKirjoittaja 16v ABF » 30.6.2010 19:00

Ilmoittelen kyllä sitten.

Tuolta ulkomaisilta VW-sivuiltakaan en pomminvarmaa tietoa löytänyt.
Eli taidan napata pohjan pois ku on kohta öljynvaihtokin...
Ja sittenpä samalla voi tekasta uutta YKK-anturia varten kiinnityksen oikealla ilmavälillä.

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 1.7.2010 8:45

Ja sittenpä samalla voi tekasta uutta YKK-anturia varten kiinnityksen oikealla ilmavälillä.


Mikä vika alkuperäisessä anturissa/kiinnityksessä??
Tai mitä siitä koneesta on tulossa?

Tero
-
Viestit: 1793
Liittynyt: 16.7.2003 21:45

ViestiKirjoittaja Tero » 1.7.2010 13:01

70 asteen hujakoilla on puuttuvat hampaat ennen YKK. Riippuu vähän mistä kohtaa mitataan.

16v ABF
-
Viestit: 19
Liittynyt: 15.1.2008 21:27

ViestiKirjoittaja 16v ABF » 8.7.2010 20:36

Ei siinä vakioanturissa mitään vikaa ole, olennaisempi kysymys on tuo mitä koneesta on tulossa... ;)

Uutta moottorinohjaustahan sinne rakennellaan. Vakioanturi on Hall-tyyppinen ja tilalle pitää saada induktiivinen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa