Octavia RS 2.0TFSI ByPass vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Octavia RS 2.0TFSI ByPass vaihto
Terve
Olisi halua korvata otsikon auton bypassi enempi painetta kestävällä.Onko kellään MITÄÄN kokemuksia muista kuin vakiosta?Fin-turbo suositteli ajamaan vakiolla koska 100% toimivaa korvaava ei heidän mielestään ole.Doc-power tietysti suositteli forgen replacement vacuum mallia kun sitä myyvät..Harinen taas tarjosi jotain perus mäntä mallia josta fin-turbo sanoi että sellaista ei ainakaan kannata kokemusten perusteella laittaa..joten aika "hukassa" tässä ollaan :D
Vaihdon syynä on se että auto menee ecun optimointiin tuossa kk:n päästä olisihan se kiva sen jälkeen ajella ilman että takaraivossa muhii ajatus poksahtavasta vakio passista...:/
Ei noita vakioita ole monia hajonnut mutta osittain vaihto halun syynä on myös se että sitten siltä osin resurssit riittää myös muihin tehonlisäys toimiin;)
Kiitokset jo etukäteen.
Olisi halua korvata otsikon auton bypassi enempi painetta kestävällä.Onko kellään MITÄÄN kokemuksia muista kuin vakiosta?Fin-turbo suositteli ajamaan vakiolla koska 100% toimivaa korvaava ei heidän mielestään ole.Doc-power tietysti suositteli forgen replacement vacuum mallia kun sitä myyvät..Harinen taas tarjosi jotain perus mäntä mallia josta fin-turbo sanoi että sellaista ei ainakaan kannata kokemusten perusteella laittaa..joten aika "hukassa" tässä ollaan :D
Vaihdon syynä on se että auto menee ecun optimointiin tuossa kk:n päästä olisihan se kiva sen jälkeen ajella ilman että takaraivossa muhii ajatus poksahtavasta vakio passista...:/
Ei noita vakioita ole monia hajonnut mutta osittain vaihto halun syynä on myös se että sitten siltä osin resurssit riittää myös muihin tehonlisäys toimiin;)
Kiitokset jo etukäteen.
APR R1, muuta et tarvitse.
edit. Onko 2.0TFSI -koneessa erilainen By-Pass vai miksi ei sovellu?
On se hieman erilainen. Tuossa yksi versio: http://www.forgemotorsport.com/content. ... ct=FMFSITV
Se 2.0tfsi bypass on elektronisesti ohjattu kalvo malli.Nuo APR sun muut mäntä mallit ei kuulemma tule toimimaan oikein fin turbon mielestä.
Tuo forge oli tiedossa,tosin fin turbo ei oikein hanakasti sitäkään suositellut.Jos ei muuta löydy niin tulee kesällä kokeiltua tuota forgea..sittenhän sen tietää.
Tuo forge oli tiedossa,tosin fin turbo ei oikein hanakasti sitäkään suositellut.Jos ei muuta löydy niin tulee kesällä kokeiltua tuota forgea..sittenhän sen tietää.
-
- -
- Viestit: 1044
- Liittynyt: 23.7.2003 18:39
- Viesti:
Olikos TT/S3/Cupra akselilla eri bypass kun RäSässä?
^On erilainen. http://www.forgemotorsport.com/content. ... t=FMFSITVR
Venttiilin runko näyttäisi olevan erilainen, joten ei sopine suoraan "tavalliseen" 2.0 TFSI-moottoriin.
-
- -
- Viestit: 1044
- Liittynyt: 23.7.2003 18:39
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 342
- Liittynyt: 13.1.2007 20:10
Mahtaakohan meikäläisen Golffissa olla by-pass sökö?
Antaa seuraavaa vikakoodia:
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded
Tuntuu hieman hengettömältä mutta liikahtaa kuitenkin vielä ihan hyvin.
Auto on 2005 mallinen Golf GTI. Kuulin huhua että noissa ekoissa 2.0TFSI koneellisissa autoissa olisi heikompi by-pass kuin myöhemmin kasatuissa? Onkohan noita vaihdettu vanhempiin autoihin vielä takuuseen?
Antaa seuraavaa vikakoodia:
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded
Tuntuu hieman hengettömältä mutta liikahtaa kuitenkin vielä ihan hyvin.
Auto on 2005 mallinen Golf GTI. Kuulin huhua että noissa ekoissa 2.0TFSI koneellisissa autoissa olisi heikompi by-pass kuin myöhemmin kasatuissa? Onkohan noita vaihdettu vanhempiin autoihin vielä takuuseen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa