onko nyt ainoo vika kaasarissa?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Golf freak
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 23.4.2010 11:15

onko nyt ainoo vika kaasarissa?

ViestiKirjoittaja Golf freak » 23.4.2010 11:45

Miten on mahdollista että yön aikana ilmenee ongelma,Kyseinen on- 89 .1.8 kaasari passatti
kun käynnistää ja automaatti ryyppy on päällä niin nouse kierrokset 3000.ja tippuu lämpiessä mut jää (hakkaa siinä 2000-2500 välissä ) kun kiihdyttää auto käyttäytyy normaalisti ja veto ollessaan päällä ,sit kun yrittää tiputtaa vauhtia ja kierrokset tippuu sinne 2-2.5 tonniin niin alkaa taas armoton nykiminen (ainoastaan vika ilmenee siinä tilassa) alle 2 tonnii ei pääse ku auto kiihdyttää itteensä kyseiselle kierrokelle.Kaikki letkut on tarkistettu ja anturat.räpelly kaikki liittimet läpi ynm....(myös tarkistannu imusarjan tiivisteen)

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 23.4.2010 15:10

Jos kyseessä on 2E2 pierburilainen, tarkasta että osalle 38. tulee virtaa. Jos ei, tarkasta johtoliittimen kontakti tai ettei johto ole poikki.
Ymmärtääkseni tuon 3000 rpm tekee kaasuläppää auki työntävä 3/4 säädin (osa 40).
3/4 säätimen toimintaa ohjaa alipainekanavia sulkien / avaten em. lämpöaikaventtiili (38), sekä magneettiventtiili (39), jota ohjaa rele.
Toinen mahdollinen kierroksia nostava tai ylläpitävä komponentti on jumittava vahatermostaatti (41).


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa