Miten on mahdollista että yön aikana ilmenee ongelma,Kyseinen on- 89 .1.8 kaasari passatti
kun käynnistää ja automaatti ryyppy on päällä niin nouse kierrokset 3000.ja tippuu lämpiessä mut jää (hakkaa siinä 2000-2500 välissä ) kun kiihdyttää auto käyttäytyy normaalisti ja veto ollessaan päällä ,sit kun yrittää tiputtaa vauhtia ja kierrokset tippuu sinne 2-2.5 tonniin niin alkaa taas armoton nykiminen (ainoastaan vika ilmenee siinä tilassa) alle 2 tonnii ei pääse ku auto kiihdyttää itteensä kyseiselle kierrokelle.Kaikki letkut on tarkistettu ja anturat.räpelly kaikki liittimet läpi ynm....(myös tarkistannu imusarjan tiivisteen)
onko nyt ainoo vika kaasarissa?
Valvoja: ffp jäsenet
Jos kyseessä on 2E2 pierburilainen, tarkasta että osalle 38. tulee virtaa. Jos ei, tarkasta johtoliittimen kontakti tai ettei johto ole poikki.
Ymmärtääkseni tuon 3000 rpm tekee kaasuläppää auki työntävä 3/4 säädin (osa 40).
3/4 säätimen toimintaa ohjaa alipainekanavia sulkien / avaten em. lämpöaikaventtiili (38), sekä magneettiventtiili (39), jota ohjaa rele.
Toinen mahdollinen kierroksia nostava tai ylläpitävä komponentti on jumittava vahatermostaatti (41).
Ymmärtääkseni tuon 3000 rpm tekee kaasuläppää auki työntävä 3/4 säädin (osa 40).
3/4 säätimen toimintaa ohjaa alipainekanavia sulkien / avaten em. lämpöaikaventtiili (38), sekä magneettiventtiili (39), jota ohjaa rele.
Toinen mahdollinen kierroksia nostava tai ylläpitävä komponentti on jumittava vahatermostaatti (41).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa