Golf mk2 -90 tekniikanvaihto 1.6-->1.8i?
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk2 -90 tekniikanvaihto 1.6-->1.8i?
Elikä kärry on kakkis -90 katiton normaali 1.6 kaasari, johon olen suunnitellut vaihtavani mk3 golfista peräisin olevan normaalin 1.8 ruiskukoneen, joutuisinko vaihtamaan jarrut vastaamaan g60:sen jarruja vai riittääkö että vaihtaisin 1.8 golfin jarrut/alustan että saisi leimasta läpi? Apu on tervetullutta! =)
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Itselläni on melkein samanlainen projekti käynnissä, viimeistelyjä vaille valmiina. Jos kiinnostaa, niin lue täältä mun projektikertomus.
Muutama vihje:
- merkkaa kaikki anturien liitännät ennenkuin irroitat vanhasta moottorista (jäähdytysvesi, öljynpaine, lataus)
- ota paljon kuvia moottoritilasta ja jutuista, että voit sitten puolen vuoden päästä (kun projekti on motivaation puutteessa seisonut kesän yli) palata niihin ja tarkistaa että miten asiat oikein oli kytkettynä ja missä järjestyksessä
- sähköhommia tehdessä kannattaa laittaa pieniä väliaikaisia sulakkeita, kun nuo johdot tuuppaavat vähän ottamaan kuitenkin kontaktia korin kanssa niin palaa sitten se väliaikaissulake eikä johdot tai sulakerasialta sulake
Nämä tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä...
Muutama vihje:
- merkkaa kaikki anturien liitännät ennenkuin irroitat vanhasta moottorista (jäähdytysvesi, öljynpaine, lataus)
- ota paljon kuvia moottoritilasta ja jutuista, että voit sitten puolen vuoden päästä (kun projekti on motivaation puutteessa seisonut kesän yli) palata niihin ja tarkistaa että miten asiat oikein oli kytkettynä ja missä järjestyksessä
- sähköhommia tehdessä kannattaa laittaa pieniä väliaikaisia sulakkeita, kun nuo johdot tuuppaavat vähän ottamaan kuitenkin kontaktia korin kanssa niin palaa sitten se väliaikaissulake eikä johdot tai sulakerasialta sulake
Nämä tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa