REVO SPS3 v1
Valvoja: ffp jäsenet
REVO SPS3 v1
Elikkäs hukkasin vanhemman mallisen SPS3 palikan ohjeet. Miten ne säädöt menee mode 3 ja 4 eli low/high boost? Mites mode 5 timing? Mitkä on "normi" revon arvot ja mitkä n. tehtaan vakioarvot Ocu I RS?
Ja kukaan ei ole koskaan kuullutkaan ko. esineestä?
Ompas taas aktiivista...
Sen verran selvisi ihan itse tutkimalla että low boost 9 on siis boost 6 uudemmassa versiossa ja high boost 9 on uudemmassa, ylläri, boost 9.
Kytkin ongelmien takia jouduin pudottamaan tehoja ja nyt pitäisi säätää edes suurinpiirtein kohdalleen.
Eli onko se Doc-powerin muuten vakioon laittama optimoitu softa ollut suurinpiirtein low boost 9 ja timing 5 vai mikä?
Jos ja kun autoon on sittemmin lisätty kaikenlaista pientä osaa niin voisi kokeilla esim. high boost 5 ja timing 6?
Ompas taas aktiivista...
Sen verran selvisi ihan itse tutkimalla että low boost 9 on siis boost 6 uudemmassa versiossa ja high boost 9 on uudemmassa, ylläri, boost 9.
Kytkin ongelmien takia jouduin pudottamaan tehoja ja nyt pitäisi säätää edes suurinpiirtein kohdalleen.
Eli onko se Doc-powerin muuten vakioon laittama optimoitu softa ollut suurinpiirtein low boost 9 ja timing 5 vai mikä?
Jos ja kun autoon on sittemmin lisätty kaikenlaista pientä osaa niin voisi kokeilla esim. high boost 5 ja timing 6?
-
- -
Olisko tuosta apua? http://www.revotechnik.com/products/pdf/sps.pdf
Kyllä noi uudet ohjeet on tutkittu moneen kertaan, ongelma olikin siiinä kun tossa v1 palikassa on low boost ja high boost alueet erikseen ja fuel puuttuu ja siihen ei löytynyt ohjeita. Kuten ylempänä kirjoitin niin löysin itse vastauksen tuohon. Ja ilmeisesti myös tuohon jälkimmäiseen löysin vastauksen eli Doc-powerin asentama softa oli boost 6, timing 5 eli vanhemmalla sps3 palikalla siis low boost 9 ja timing 5.
V-poweria käytettäessä siis voisi kokeilla turvallisesti esim. high boost 5 ja timing 6 ilman että tarttee vag-comi kiinni ajella vaan ihan persdyno riittää.
V-poweria käytettäessä siis voisi kokeilla turvallisesti esim. high boost 5 ja timing 6 ilman että tarttee vag-comi kiinni ajella vaan ihan persdyno riittää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”