Nostajia vaihdettaessa kiinnitin huomiota, että juuri nelossylinterin kohdalla vasemmanpuoleisen nostajan "kolo" oli hieman väljä sekä uutta nostajaa siihen asetettaessa se ei tahtonut mennä paikalleen millään, kun muut menivät suoraan tiputtamalla. Siinä neljännen laakeripukin kohdalla (mitä moottorista ei kuitenkaan löydy koska hydrauliset nostajat) näytti olevan tuollainen rosopintainen halkeama(?).
Alla olevaan kuvaan merkkasin nuo paikat mitä ihmeteltiin. Eli A on juuri sen venttiilin paikka mihin ei tahtonut saada asennettua uutta nostajaa ja se tuntui pikkuriikkisen väljältä. B kohdassa olevaa juttua ihmeteltiin myös, eli onko tämä joku anturi vai mikä?
Kohdassa C on kyseinen rosopintainen kohta, mitä pohdittiin että onko tästä haljennut jotain irti ja päätynyt kiertoon?

Itse olen sen verran miettinyt, että voisiko koneesta olla vain tietty öljykanava tukossa ja täten tämä yksi nostaja ei saisi tarpeeksi öljyä ja naputtaisi? Forte käsittelyllä ongelmaa ratkomaan?
Loppuviikosta käyn ottamassa videolle kuin tuo auto käy, jospa siitä olisi jotain hyötyä...
Kaikki mahdolliset vinkit ja tieto otetaan kiitollisena vastaan.