Eli tuli tuossa tehtyä vaihdelaatikko remonttia. Kytkimen nesteletkut eivät olleet auki missään vaiheessa, sanottakoon se heti alkuun.
Nyt melkeen viikon jälkeen rempasta yhtäkkiä kaupungissa heitti kytkimen sellaseksi kun olis ollu tennispallo polkimen alla. Eli meni ihmeen jäykäksi siellä ihan pohjassa. Tämä tuntui aiheuttavan vaikeuksia saada paikaltaan 1 päälle. EIkä pakkikaan ihan muittamutkitta tunnu menevän. Aina joutuu vähän kytkintä nostamaan että menee kunnolla.
Voisko olla vain että kytkin vaatis ilmauksen kuitenkin?
ps. Kyseessähän on siis Golf IV 1.6 8v AKL koneella. DLP laatikolla.
Kytkinpoljin outo?
Valvoja: ffp jäsenet
Ole onnellinen, itellä meni kokonaisuudessaan vaihdelaatikon kyljessä oleva muovinen työsylinteri kahteen osaan kun "hellästi" poljin kytkintä. Juurikin tuo kytkimen jäkkyys mietityttää jälkeenpäin... Miksikähän näin käy kun vaihdelaatikkoa käyttää irtaallaan? DLP-laatikkoon vaihdettiin syncro, laakeri ja nuo surullisen kuuluisat tasauspyörästön niitit! :(
Löytyikö tähän sinun kytkimen toimintaan mitään järkevää syytä?
Laakkoselle soitin. Hyllystä tuntui löytyvän uusi sylinteri mutta hinta oli 116 euroa. Kovin montaa kertaa en haluaisi ostoo samaa osaa uudestaan jos kytkintä poljettaessa räjähtää kerta toisensa jälkeen....
Löytyikö tähän sinun kytkimen toimintaan mitään järkevää syytä?
Laakkoselle soitin. Hyllystä tuntui löytyvän uusi sylinteri mutta hinta oli 116 euroa. Kovin montaa kertaa en haluaisi ostoo samaa osaa uudestaan jos kytkintä poljettaessa räjähtää kerta toisensa jälkeen....
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa