Elikkäs golfin sisällä puhisee 16v KR tekniikka ja nyt olisi aika vaihtaa kytkin ja laatikko.
Autotallin perälle on jäänyt entisestä projektista lojumaan 8v PB tekniikan uudenkarhea laatikko ja ajattelin vaihtaa sen tilalle.
Kysymys kuuluukin: PB koneisiin tarkoitetussa 020 laatikossa on kapeampi kytkinakseli kuin KR:n laatikossa eli kytkimen joutuu samalla vaihtamaan (muutenkin olisi vaihdettu) mutta onko järkeä vai ei? Pystyykö tuolla 8v tekniikkaan tarkoitetulla kytkimellä ajamaan KR koneen huimilla tehoilla ilman suurempia luistoja? Muita ongelmia?
Kiitos jo valmiiksi valaisevista vastauksista.
Golf mk2 GTI kytkin ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 78
- Liittynyt: 4.1.2009 19:41
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa