Koneen käynti on täyttä hepreaa niinkuin on itseasiassa koko autokin ja sen korjaus menetelmät minulle joten päätin kääntyä tänne kyselemään josko löytyisi viisaampia mekaanikkoja..
Kone käy hyvin viileällä koneella tasaisesti ~850rpm (arviolla 20 - 40 asteisena)
siitä kylmempänä kone käynnistyy ja kierrokset seilaa hetken ~300 - ~1500 jonka jälkeen kone sammuu. hieman lämmetessään taas käy tasaisesti ~850rpm niinkuin ylempänä jo kerran mainittu
koneen lämmetessä lisää alkaa seilaaminen taas. (arviolla 50 - 80 asteisena) käynti seilaa taas ~300 - ~1500 välillä jopa kone saattaa sammua.
koneen lämmetessä melkein sataan asteeseen käynti tasaantuu ~1200rpm.
mikähän siis mahtaisi olla tuon seilaamisen aiheuttajana ja millähän menetelmillä edes lämpimän koneen saisi käymään alhaisemmilla kierroksilla?
Tuohon viellä lisäyksenä että kylmällä koneella jos painaa raskaammin kaasua meinaa kone tukehtua, lämpimällä koneella samaa ongelmaa ei ole
Tyhjäkäynti ongelm(i)a
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa