On vähän mieltä kutkuttanut kyseinen peli ja 8-tappisia taitavat olla nuo suurin osa siitä hintaluokasta joka on silmää miellyttänyt.
Aika vähän on missään näkynyt mitään ongelmakeskusteluja kyseisestä pelistä ja nyt ihan kiinnostuksella kysyisin.
Jos ruostuu niin mitä on syytä tarkistella.
Alle 200tkm ajettua mielis, mutta kaikki moitteet ja kehut nyt olis tervetulleita.
Asiaa mk3 2.0 GTI yleisesti. Tyyppiviat ym.
Valvoja: ffp jäsenet
Tekstit osion tyyppiviat on varmaan tullut jo kurkattua?
Helmakoteloiden takaa pohjalevystä löytyy usein mätää, jos ei ole aikoinaan hoidettu kuntoon. Etulokasuojat taas mätänee helmakotelon päästä jos ja kun muovisen sisälokasuojan taakse on jäänyt mullat muhimaan. Muovikaarista voi taas olla niin montaa mieltä, jotkut pitävät ruostepesinä, joillain jopa ruoste siellä pesii.
Kahvat toimii tai sitten ei, kuten muissakin sisarmalleissa, mainittakoot kuitenkin tässä yhteydessä nekin. Jos 3 koppainen kiinnostaa ja on kiikarissa en oikeastaan muista uneksisikaan kuin GT/GTI/GTD malleista, kaikki loppu sitten onkin kiinni niistä varusteista ja korimallista.
Suosittelen ehdottomasti 16 tappisen hankintaa, (sillä nyt vaan on niin paljon kivempi ajaa), mutta ei 8 tappisellakaan tarvi ihan kaikkea aikaa tientukkona olla.
Helmakoteloiden takaa pohjalevystä löytyy usein mätää, jos ei ole aikoinaan hoidettu kuntoon. Etulokasuojat taas mätänee helmakotelon päästä jos ja kun muovisen sisälokasuojan taakse on jäänyt mullat muhimaan. Muovikaarista voi taas olla niin montaa mieltä, jotkut pitävät ruostepesinä, joillain jopa ruoste siellä pesii.
Kahvat toimii tai sitten ei, kuten muissakin sisarmalleissa, mainittakoot kuitenkin tässä yhteydessä nekin. Jos 3 koppainen kiinnostaa ja on kiikarissa en oikeastaan muista uneksisikaan kuin GT/GTI/GTD malleista, kaikki loppu sitten onkin kiinni niistä varusteista ja korimallista.
Suosittelen ehdottomasti 16 tappisen hankintaa, (sillä nyt vaan on niin paljon kivempi ajaa), mutta ei 8 tappisellakaan tarvi ihan kaikkea aikaa tientukkona olla.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ja tekniikka juontaa juurensa johonkin -80 luvulle, että sukupolvien saatossa mahdollisia teknisempiä ongelmia on muutettu ja ongelmat löydetty?
Jos jotain vikaa pitäisi tuollaisesta ennustaa niin äänestän sähköön liittyviin vikoihin. Anturit, kumihaitareiden sisäiset johdot ja sen sellaiset.
Vaikea kuvitellä millä tuon saisi tielle jättämään, paitsi Hall-anturi?
Jos jotain vikaa pitäisi tuollaisesta ennustaa niin äänestän sähköön liittyviin vikoihin. Anturit, kumihaitareiden sisäiset johdot ja sen sellaiset.
Vaikea kuvitellä millä tuon saisi tielle jättämään, paitsi Hall-anturi?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa