Terve.
En tiedä onko vespassa vielä kaikki ponit tallella, mutta tuntuu jotta se terävin veto puuttuis siitä.
Autossa k03s, fmic, 3" dp ja loppu BSR tuotosta, karalan ohjelma ja paperissa 165kw 320nm.
Välillä täysikaasulla kiihdyttäessä ahtopaine heittelee ja aiheuttaa nykimistä, välillä vetää ilman nykimistä...
Kokeillu myös ajaa superhyperkovalla Shellin Vpowerilla josko ST1:sen bensa olis huonoa, ei vaikutusta.
Tähän mennessä tulpat on vaihettu ja N75, seuraavaksi aattelin pässin vaihtaa TT:n malliin.
Max paine taisi käydä kolmosella siinä 1.3bar, ja siitä tippui 1.1 tai niille hujakoille. Ja alipaineelle menee -0.9 joten ahtovuodot olen jättänyt vian ulkopuolelle.
Edellä mainitut viritykset on edellinen omistaja tehnyt, joka kovasti puhu suuvaahdossa jotta sutis vielä kakkosella kaasusta kuivalla asfaltilla :D Ne kyllä heti mielsin myyntipuheeksi.
Onko vinkkejä, mitä lähteä tutkimaan? Autolla ajettu 184tkm.
Edit: Ei vikakoodeja.
Golf 1.8T AGU puhetta EDIT: Osatilausta, vinkkejä?
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 1.8T AGU puhetta EDIT: Osatilausta, vinkkejä?
Viimeksi muokannut Matzu, 17.6.2009 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaikuttaa siltä, että ahdin pitää aika ilkeetä ääntä, eikä kiinnostus sen korjaukseen ihan hirveä ole, joten aattelin josko sen terävän vedon hankkis takas vähän ehkä terävämpänä.
Näillä näkymin tulossa olis:
Garret GT2871R Eliminator 2
ATP Valusarja
ATP 3" Inlet pipe
Siemens Deka 630cc suuttimet
TT Maf
Onko lisätietoa jollain ahtimesta, miten tuo toimii 1.8t ympäristössä? Ilmeisesti vähän isompi kuin GT2860RS
Tarkoituksena olis ottaa sisuskalujen kestävät lukemat irti.
Näillä näkymin tulossa olis:
Garret GT2871R Eliminator 2
ATP Valusarja
ATP 3" Inlet pipe
Siemens Deka 630cc suuttimet
TT Maf
Onko lisätietoa jollain ahtimesta, miten tuo toimii 1.8t ympäristössä? Ilmeisesti vähän isompi kuin GT2860RS
Tarkoituksena olis ottaa sisuskalujen kestävät lukemat irti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa