Eli tuollaiset ovat kadonneet mystisesti sähköjen ulottumattomasti.
eli abs valo ei pala nyt ollenkaan. sulake näytti ihan ehjältä ja siihen tuli virta, myöskään itse abs toiminnallisuus ei toimi. Olisiko tuo itse valo tullut tiensä päähän? Kun olen käsittänyt että valo jää vaan palamaan jos vika olisi abs boksissa?
Sitten vielä on tuo takaspoikka, ei toimi napista eikä nopeudesta, ei nosta eikä laske. mikä noista on se eka mikä tuolta hajoaa ja onko tuo jonkun sulakkeen takana, en ainakaan löytänyt mitään järkevää minkä takana tuo on. Napista mittailin niin en ainakaan löytänyt impulssia mikä olisi siirtynyt napista spoikalle päin eli vaikuttaisi että olisi jotain ennen tuota nappia..
Mihin katosi corradon sähköjä? (ABS ja takaspoikka) (löyty)
Valvoja: ffp jäsenet
Mihin katosi corradon sähköjä? (ABS ja takaspoikka) (löyty)
Viimeksi muokannut Juissi, 2.6.2009 21:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mä muistelin lukeneeni joskus että sulla oli jotain häikkää kanssa ton kanssa, mutta en löytänyt sitä topikkia enää... perehdyitkö sen enempää tohon vehkeeseen (miten noi sähköt tonne menee, onko tolla esim oma sulake jossain?) missä se moottori sijaitsee vai onko se siinä samassa paikassa missä on myös se käsisäätö tolle spoikalle?
Se moottori on siel takakontilla missä se siipikin on. Purat sen muovipaneelin pois ni onki jo näkyvissä, jos sulla on takalasi pyyhin ni seki pitää ottaa pois tieltä et saa moottorin irti. Mulla oli sielt moottorin sisält palanu käämit kii :D Oli sille sulakekki mut en nyt muista missä se oli siel sulakerasiassa. Mut veikkaat et sullaki toi moottori leiponut kii.
Yep meni vähän hölmöilyn piikkiin tämä kysely, katsoin vähän tarkemmin googlen kautta mitä englanniksi on kirjoitettu ja loogisesti sulakkeen numero 16 (warning lights) löytyy myös kasa muita laitteita mm. abs-valo ja sähköspoikka.
ei varmaan tarvii sanoa mikä sulake oli pimeenä ja mitä tapahtu kun sulakkeen vaihto.
Tuossa löytyy vielä tuo sulakerasian kartta jos joku sitä joskus kaipailee.
http://juissi.kuvat.fi/kuvat/Sekalaiset ... 4.JPG/full
ei varmaan tarvii sanoa mikä sulake oli pimeenä ja mitä tapahtu kun sulakkeen vaihto.
Tuossa löytyy vielä tuo sulakerasian kartta jos joku sitä joskus kaipailee.
http://juissi.kuvat.fi/kuvat/Sekalaiset ... 4.JPG/full
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”