Onko tästä lastusta kokemusta???

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Lipponen
-
Viestit: 81
Liittynyt: 18.12.2006 11:23

Onko tästä lastusta kokemusta???

ViestiKirjoittaja Lipponen » 29.10.2008 12:58

Elikkäs onko kellään täkäläisellä kokemusta tämän firman (TL Finn-Automobile) tuotteista.
Myyvät nettivaraosan sivuilla lastuja VW BMW ja muihin sakemanneihin hinnat alkaen 60 euroa. Kysyisinkin että onko kukaan ostanut ja kokeillut tuota lastua ja mikä oli tuntuma perseellä taikka aina parempi jos dynossa.

Niin kaikille jotka meinaakin sanoa ettei vaparin lastuttaminen kannata niin mielestäni jos 60 euroon saa edes 3 hevosta lisää ja niin tuota melkein kannattaa kokeilla.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 29.10.2008 17:28

Haulla löytyy tuosta juttua ja meillä on gt ventossa edellisen omistajan toimesta luultavasti tuollainen lastu mutta eipä ole muuta muutosta huomattu kun sekoileva ajotietokone.

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 29.10.2008 19:25

Duunikaveri just tuossa viime viikolla osti 325 Benariinsa tuon lastun ja kyllä se ainakin väitti että jotain muutosta entiseen on. Sanoi että alakierroksilla vääntää paremmin. Itse en voi asiasta mitään varmaa sanoa, kun en sitä kokeillut ennen enkä jälkeen, joten tiedä sitten tuosta. Mutta ei se ainakaan mitään vikaa ole aiheuttanut.

edit. korimalli taitaa olla e36
Viimeksi muokannut Eemeli, 31.10.2008 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

aprilia10
-
Viestit: 79
Liittynyt: 22.1.2008 1:19

ViestiKirjoittaja aprilia10 » 30.10.2008 22:15

Oma kokemukseni kyseiseen lastuun myös liittyy 325i E36 BMW:hen.
Kaverini rakensi autoonsa koneen jossa alakerta oli 328i ja yläkerta 325i. Kansi koneistettiin ja miedosti jyrkemmät nokat laitettiin. Tuo 328i lupaa vakiona sen 193hp ja yllätys oli aika melkoinen penkissä. Vaivaiset 204hp. Hetken pähkäiltyä ajattiin ecuun vakio ohjelma tuon 60e lastun tilalle. Muutos oli vaivaiset 48hp. Eli tuon lastun poistamisen jälkeen penkistä irtosi 252hp. Saattaa siis toimia vakio autossa muttei ainakaan viritetyissä moottoreissa muutakuin rajoittamalla. Tosin muista merkeistä en osaa sanoa. Eurolla saa euron tavaran.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 30.10.2008 23:09

Voiko tuollainen lastu muuta muuttaa kuin sytytysennakkoa ja se pitäisi pysyä turvamarginaalin verran aikaisella.

Miten siis lienee nakutustaipumuksen?

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 4.11.2008 7:57

No niin, tuo venton "teholastu" vaihtuu vakioon kunhan edellinen omistaja saa sen toimitettua, oli kuulemma nettivaraosasta sen ostanut eli luultavasti tuollainen 60e viritys kyseessä.
On kuulemma helppo vaihtaa, ohjeet tulee mukaan.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 7.3.2009 19:01

Nyt on alkuperäinen lastu laihdettu, eli pyyhkijöiden vivuston vieressä on ruiskun boxi joka auki ja sen piirilevyyn vaihdetaan pieni mikropiiri tms.
GT ventossa kulutus oli puoli tankkia / 180km luokkaa joten jos nyt pääsis vähemmällä.
Koneena 1.8 66kw.

audiman
-
Viestit: 63
Liittynyt: 31.8.2004 21:09

ViestiKirjoittaja audiman » 20.5.2009 16:54

siskonmiehen Bemariin vaihdettiin tuollaisen 60e lastun tilalle "merkkilastu" ja siinä ainakin huomasi suuren eron merkkilastun hyväksi


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa