Golf mk3 2.0 GTI 16v

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

jazkiz90
-
Viestit: 24
Liittynyt: 30.9.2008 17:36

Golf mk3 2.0 GTI 16v

ViestiKirjoittaja jazkiz90 » 15.5.2009 1:39

Eli auto on juoninut jo pitemmän aikaa, että kun starttaa lähtee käyntiin ja sammuu heti. kolmannnella kerralla auto sitten lähtee käyntiin ihan hyvin. tosin saa vähän aikaa startata. Mutta tänään se sitte ei lähtenyt enää käyntiin. Itse veikkaan puolaa kun ei antanut virtaa puolalta ollenkaan. Eli puolan johdosta kokeiltiin imusarjan päälle mutta ei antanut elonmerkkejä Vai mikä siinä olisi.? sanokaapa te viisaammat. :D

Ipetzo
-
Viestit: 7
Liittynyt: 11.1.2009 14:13

ViestiKirjoittaja Ipetzo » 15.5.2009 10:07

Vaikuttais ajonestolaitteen vialta, on aika yleisiä noissa.

jazkiz90
-
Viestit: 24
Liittynyt: 30.9.2008 17:36

ViestiKirjoittaja jazkiz90 » 15.5.2009 10:42

Ei ole ajonesto laitetta, oon kokeillutkin joskus, laittaa ovet lukkoon ja startata, niin lähtee käyntiin. Jos on ajonesto niin sillonhan se ei pyöritä starttia.?

Sleeper^
-
Viestit: 525
Liittynyt: 20.8.2005 19:39

ViestiKirjoittaja Sleeper^ » 15.5.2009 11:29

Ei se ovien lukossa oleminen vaikuta ajonestoon mitenkään. Ja kyllähän siinä sun pirssissä ajonesto on.

jazkiz90
-
Viestit: 24
Liittynyt: 30.9.2008 17:36

ViestiKirjoittaja jazkiz90 » 15.5.2009 12:06

Joo oli ajonesto laitteesta kiinni, ku laitoin varashälyyttimen/keskuslukituksen pois päältä niin alko antaan puolalta kipinää.

Tietääkö joku noista Serbi Starin paskoista(keskuslukosta) jotain, miten saa pelkästään keskuslukon toimimaan. Ku varashälytin alkaa huutaan ku sisällä pierasee. :)

cool blue
-
Viestit: 1015
Liittynyt: 27.7.2003 20:45

ViestiKirjoittaja cool blue » 15.5.2009 14:16

nykäiset ne sisätilantutkan piuhat irti kokonaan siitä keskusyksiköstä, ja muut mahdolliset anturit...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa