Forge Bypass
Valvoja: ffp jäsenet
Forge Bypass
Onko kellään mitään näppituntumaa tai faktatietoa mikä jousi Forgen jousisarjasta kannattaisi laittaa 1 bar ahdoilla? Jousikitissä on vihreä, keltanen, sininen ja punanen?
Se kait kannattaa olla suht jämäkkä, mutta liika on aina liikaa. Eli mikähän noista menee liian jäykäksi?
Se kait kannattaa olla suht jämäkkä, mutta liika on aina liikaa. Eli mikähän noista menee liian jäykäksi?
Eihän se mitään mutua ole. Originaali Boschin bypass jos on ehjä, niin se pitää paineet ja avautuu samalla tavalla, kuin Forgekin. Eli ei vaikuta turbon spoolausnopeuteen tuon taivaallista. Olettaen siis, että ahtopainetta on tuo mainittu 1bar. Sen tuo vakiopässi vielä ymmärtää vuotamatta.
Forge on alunalkujaan tarkoitettu rajummille paineille (reilusti yli tuon mainitun 1bar), jota tuo orggis Boschilainen ei oikein tahdo ymmärtää enää löysähkön jousensa ansioista, vaan rupeaa vuotamaan "ylimääräisen" paineen pihalle ja näinollen ahtopaine ei nouse halutulle tasolle ja siinä samassa turbokin voi pyöritellä itsensä hengiltä, kun vastapaine alenee, sekä pyörimisnopeus pääsee kasvamaan taivaisiin.
Tokihan sillä kasvaa myös vPenis aivan uusiin mittoihin, kun voi sanoa kavereille, että mulla on Forgen bypassi! ;D
Toki Forge on kestoltaan todella hyvä, etenkin hyvällä hoidolla (säännöllinen puhdistus ja voitelu) about ikuinen, eli ei tarvitse olla vaihtamassa bypass-venttiiliä "aina" 150tkm välein... ;)
Että tällaista mutua tälläkertaa.
Forge on alunalkujaan tarkoitettu rajummille paineille (reilusti yli tuon mainitun 1bar), jota tuo orggis Boschilainen ei oikein tahdo ymmärtää enää löysähkön jousensa ansioista, vaan rupeaa vuotamaan "ylimääräisen" paineen pihalle ja näinollen ahtopaine ei nouse halutulle tasolle ja siinä samassa turbokin voi pyöritellä itsensä hengiltä, kun vastapaine alenee, sekä pyörimisnopeus pääsee kasvamaan taivaisiin.
Tokihan sillä kasvaa myös vPenis aivan uusiin mittoihin, kun voi sanoa kavereille, että mulla on Forgen bypassi! ;D
Toki Forge on kestoltaan todella hyvä, etenkin hyvällä hoidolla (säännöllinen puhdistus ja voitelu) about ikuinen, eli ei tarvitse olla vaihtamassa bypass-venttiiliä "aina" 150tkm välein... ;)
Että tällaista mutua tälläkertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa