mk-3 GTI 8V:n edullisesti lisää tehoa....?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

VWG60
-
Viestit: 70
Liittynyt: 8.12.2008 0:35

mk-3 GTI 8V:n edullisesti lisää tehoa....?

ViestiKirjoittaja VWG60 » 12.2.2009 23:52

Joo, eli kyllä tuntuu "patalaiskalta" tää nykyinen 8V:n mk-3 verrattuna edelliseen mk-2 GTI 16V. (vaik siinäkään ei ollu kuin peltisatsi ja "tehorööri" ilman kattia. (+kartio vapaas.) No se nyt oli jo heti huomioitaessa, onhan kyseessä jo selkeä painoerokin. Mutta kyselin jo "aikoinaan" tohon kakkikseen lastun kannattavuutta ja sanottiin että unohda koko juttu, ok. Mikähän mahtaa olla tilanne ton mk-3:n kohdalla. Ja millai te teette ton helkutin "katin" kans? Eli siis esim. Marteliuksen peltisarja ja putki heti alusta pitäen niin että jaksaa hengittää kunnolla. Onko sopivia "kisakatteja" ja meneekö niillä läpi katsastuksen. Tietysti paras jos samanpaksuinen putki katin tilalle, mutta...! ;) Kiitokset vielä kerran "teille" vannoutuneille VW-harrastajille. Asiallisia vastauksia odottaen...

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 13.2.2009 4:38

no eipä hirveitä tehon lisäyksiä saada pienellä hommalla vapareihin eiköhän tuohonki voi unohtaa kerralla sen lastutuksen. ehkä se saattaa tuntua 16v kakkikseen verrattuna laiskalta.

jos haluat tosissaan jotain todellista tehonlisäystä niin 1.8T 20v ja siihen se lastu sun muuta pientä hauskaa


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa