Ongelmia otsikossa olevan koneen kanssa.Ei meinaan käy.Aamulla lähti heti ekalla käymään ja kävi ihan normaalisti ehkä 5 min.No sit sammutin auton ja kun yritin 10 min päästä käymään ni ei lähde.Startti pyörittää pataa mut ei starttaa.
No taas 5 min odottelua ja lähtee ku palmun alta.
Nyt sitten iltapäivällä avaimesta käymään ja liikenteeseen.hetken toimi kunnes veto hävii, auto sammuu ja nyt ei enää lähe käymään.
Startti kyllä pyörittää konetta mut mitään ei tapahdu. ei edes lupaa.
Onko kyseisessä padassa joku tietty juttu johon edellä kuvatut oireet sopii vai mistä lähden vikaa etsimään?
Sytytyksen ohjain yksikön jo kokeilin vaihtaa mut ei auttanut mitään.Polttoaine pumppu auton alla on jonkinverran äänekäs ja filtterin iästä ei ole tietoa.Onko tollasessa golffissa tankissa toinen pumppu vai toimiiko tolla yhdellä taka-akselinpielessä olevalla.
Sit jos jollain ystävällisellä sielulla olis tuo maan mainio volsun räjäytyskuva ohjelma ni kiinostais kuinka noi alipaine letkut kuuluu tuolla konehuoneessa mennä ku nyt osa on kytketty ettenkö sanoisi hieman mielenkiintoisesti.
golf 1.3i ( NZ pata )
Valvoja: ffp jäsenet
Akun kuntoa ei nyt muutoin oo tarkasteltu mut uskoisin että vika on jossain muualla sen verran hyvin jakso kuitenkin starttia pyöritellä.
Mut nyt on yö nukuttu ja tarina jatkuu.Lueskelin eilen täällä vanhoja kirjoituksia ja löysin maininnan virran jakajan hall anturista.
Sattui varaston kätköistä löytyy yx jakaja joka piti aamutuimaan käydä ruuvaa paikallensa ja kokeilla lähteekö sillä.
No päätin kuitenki kokeilla lähtiskö auto käymään ja kappas yö yli levättyään laakista käymään.
Nyt seuraavaksi koitan saada noita alipaine letkuja oikeaan järjestykseen.Muutamia kysymyksiä tässä nyt noussut mieleen joihin olis kiva saada vastauksia.
Jos polttoaine pumppu vetelee viimesiään ni voiko se lämmittyään ruveta katkomaan tai siis olla pumppaamatta polttoainetta? Onko edes teoria tasolla mahdollista et polttoaine filtteri olis niin täynnä kuonaa et tukkis polttoaineen virtauksen?
Voiko virranjakajassa oleva hall anturi olla "puolittain" epäkuntoinen eli toimii kun kone / jakaja on kylmä mut eipä toimikkaan enää koneen ollessa lämmin.
Sama kysymys oikeastaan myös koskien sytytyksen ohjain yksikköä?
Entäs koneen lämpötila anturit.Jos niistä on joku pois pelistä ni pystyykö sellainen epäkuntoisena halvaannuttamaan moottorin niin ettei lähtis käymään?
Siinä lisää kysymyksiä ja nyt poistun tappelemaan auton kanssa lisää.
Mut nyt on yö nukuttu ja tarina jatkuu.Lueskelin eilen täällä vanhoja kirjoituksia ja löysin maininnan virran jakajan hall anturista.
Sattui varaston kätköistä löytyy yx jakaja joka piti aamutuimaan käydä ruuvaa paikallensa ja kokeilla lähteekö sillä.
No päätin kuitenki kokeilla lähtiskö auto käymään ja kappas yö yli levättyään laakista käymään.
Nyt seuraavaksi koitan saada noita alipaine letkuja oikeaan järjestykseen.Muutamia kysymyksiä tässä nyt noussut mieleen joihin olis kiva saada vastauksia.
Jos polttoaine pumppu vetelee viimesiään ni voiko se lämmittyään ruveta katkomaan tai siis olla pumppaamatta polttoainetta? Onko edes teoria tasolla mahdollista et polttoaine filtteri olis niin täynnä kuonaa et tukkis polttoaineen virtauksen?
Voiko virranjakajassa oleva hall anturi olla "puolittain" epäkuntoinen eli toimii kun kone / jakaja on kylmä mut eipä toimikkaan enää koneen ollessa lämmin.
Sama kysymys oikeastaan myös koskien sytytyksen ohjain yksikköä?
Entäs koneen lämpötila anturit.Jos niistä on joku pois pelistä ni pystyykö sellainen epäkuntoisena halvaannuttamaan moottorin niin ettei lähtis käymään?
Siinä lisää kysymyksiä ja nyt poistun tappelemaan auton kanssa lisää.
hmm
meillä vähän samaa vikaa,tosin tuo mun sammuu 10 sekunnnin päästä,ja starttaa hyvin heti uudestaan,tympii kun laittaa aamulla lämpeneen niin pitää jäädä hetkeks kaasutteleen pihalle ku muuten sammahtaa
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa