Kertokaas viisaat virittäjät hyviä neuvoja. Kasatessa Kr-kantta tuli eteen sellainen asia, kun venttiilijousien asennuspituus. Pakoventtiilithän on pidemmät kuin imuventtiilit, josta johtuen pakopuolen venajousien asennuspituus jää huomattavasti pidemmäksi kuin imupuolella. Venttiilijousethan on kaikki samanlaisia, ei ole erikseen imu-ja pakojousia.
Pitäisikö siis shimmata pakopuoli samaan mittaan imupuolen kanssa, vai hyväksyä se tosiasia, että pakopuolelle jää pienemmät seetipaineet.....
16v Kr kansihommia
Valvoja: ffp jäsenet
Kr kansihommia
No joo. Homma ratkesi seetipaineiden mittauksella. Oli ok erilaisista asennuspituuksista huolimatta. Pakopuolelle hyväksyttiin pienempi paine, onhan venttiilikin siellä inan kevyempi(pienempi) kuin imupuolella.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa