kolmoskori Golffiin 1.8T 20VT

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

JaniV
-
Viestit: 76
Liittynyt: 29.8.2008 4:03

kolmoskori Golffiin 1.8T 20VT

ViestiKirjoittaja JaniV » 19.9.2008 21:12

Eli otsikkokin sen jo kertoo, onko mahdollista, ja mitä tarvitsee.
Kone ja loota. Ajonesto eli ilmeisesti koko kojelauta.

Lähtökohtanahan on 8v Gti, joten jarrut? Onko 16Vssä tai VR6 Golffeissa isommat jarrut.
kokeneemmat kertokaa...

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 20.9.2008 15:14

Jarrut sekä muut alustan ja voimansiiron osat tarviit vastaamaan vr6 mallia.
Ajonesto taisi olla mittaristossa, joskin joissakin malleissa sai jonnekkin piuhan väliin laitettua "huijaus" palikan tai jotain semmosta.. näin muistelen lukeneeni.

Tekniikka puolelta en osaa sanoa että mitä kaikkea menis lisäksi.. vetarit yms kilkkeet?

Ja kyseinen swappi on mahdollinen, joskin vaatii vähäpäästöiseen autoon VTT mittausta pakokaasuille.
Kallista lystiä =)

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 20.9.2008 15:52

^Eihän vähäpäästöisestä siirryttäessä vähäpäästöiseen tarvita mitään VTT testejä. Vasta sitten jos siihen vähäpästöiseen koneeseen tehdään jotain muutoksia.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 20.9.2008 17:19

.. luin vähä hätäseen että edellinen jo vastasikin..

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 20.9.2008 18:58

Ajonesto on myös mahdollista disabloida Ecusta,
jolloin ei tarvitse asennella alkuperäistä mittaristoa / immo-boksia.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa