Ibiza 1.8T viritys

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

JMP
-
Viestit: 214
Liittynyt: 24.7.2003 18:48

Ibiza 1.8T viritys

ViestiKirjoittaja JMP » 20.9.2008 17:39

Tarkoitus olis rakentaa K04:lla (TT225 versio) varustettu Ibiza, joko mk3 tai mk4 ja tehdä se siten että konepellin avaamisen jälkeen härveli näyttäis suht vakiolta. Kumpi olis parempi vaihtoehto, toi uudempi vai vanhempi malli ja miksi? Onko suomesta helposti saatavilla muita luotettavia ahtimia joka kävis n 250-300hp tehotavoitteeseen ja mahdollisesti soveltuis tarkoitukseen paremmin?

Pystyykö K04:n sen liittämään orggisahtoputkiin Ibizassa? Downpipe ilmeisesti menee ainakin ihan uusiksi, pitääkö se tehdä ihan custom meiningillä?

Voiko 1.8T:hen tyrkätä manuaalisen ahtopainoruuvin jolla tiputtaa ahdot vakioteho tasolle, ilman että saa aikaan vikakoodeja? Tai joku muu neuvo jolla voi tehot tiputtaa orggistasolle nopeasti ja helposti.

Kaunis kiitos vastaajille.

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa