Tarkoitus olis rakentaa K04:lla (TT225 versio) varustettu Ibiza, joko mk3 tai mk4 ja tehdä se siten että konepellin avaamisen jälkeen härveli näyttäis suht vakiolta. Kumpi olis parempi vaihtoehto, toi uudempi vai vanhempi malli ja miksi? Onko suomesta helposti saatavilla muita luotettavia ahtimia joka kävis n 250-300hp tehotavoitteeseen ja mahdollisesti soveltuis tarkoitukseen paremmin?
Pystyykö K04:n sen liittämään orggisahtoputkiin Ibizassa? Downpipe ilmeisesti menee ainakin ihan uusiksi, pitääkö se tehdä ihan custom meiningillä?
Voiko 1.8T:hen tyrkätä manuaalisen ahtopainoruuvin jolla tiputtaa ahdot vakioteho tasolle, ilman että saa aikaan vikakoodeja? Tai joku muu neuvo jolla voi tehot tiputtaa orggistasolle nopeasti ja helposti.
Kaunis kiitos vastaajille.
Ibiza 1.8T viritys
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa