mk2 golffin moottorijarrutuksen esto?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

worten
-
Viestit: 28
Liittynyt: 5.5.2008 22:32

mk2 golffin moottorijarrutuksen esto?

ViestiKirjoittaja worten » 6.5.2008 16:44

eli ostin tossa kakkoskoppasen syncro golffin ja moottorijarruttaessa kone sammuu eikä lähde käyntiin pariin päivään.kun kääntää virrat päälle ja pois ja takaisin niin kuuluu sellaisen vihreän mötikän kieppeiltä kaasarin vierestä solenoidin ääni.kuulemma jokin moottorijarrutuksen esto....?tekee samallalailla vaikka ottaa ne piuhat pois jotka menee kassariin.tämän järjestelmän voi kuulemma ohittaa mutta miten?tottunut moottorijarrutukseen niin tahtoo välillä sammua eikä enää lähde käyntiin joten olis mukava saaha se pois pelistä....

JoniKoo
-
Viestit: 6
Liittynyt: 15.1.2008 23:51

ViestiKirjoittaja JoniKoo » 6.5.2008 19:53

Suosittlen kaasarin vaihtoa Weberiin. Free technicsiltä saa varmaan käytettyjä edukkaasti. Tietenki jos haluaa taistella suuren ja mahtavan pierburgin kanssa nii siitä vaa :D

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 6.5.2008 21:07

Yhden Weberin hinnalla ostaa käytettyjä pierpurkkeja peräkärry lastillisen, joista varmaan saa kyhättyä yhden toimivan ;)

worten
-
Viestit: 28
Liittynyt: 5.5.2008 22:32

ViestiKirjoittaja worten » 6.5.2008 21:12

joo tiedos on ja ostolistalla on weberi mut nyt ku ei oo oikeen rahaa niin tarttis jotenki saaha ohitettua tuo...

worten
-
Viestit: 28
Liittynyt: 5.5.2008 22:32

ViestiKirjoittaja worten » 8.5.2008 22:09

eikö muka ole muuta mahdollisuutta kuin ostaa uusi kaasari?

JoniKoo
-
Viestit: 6
Liittynyt: 15.1.2008 23:51

ViestiKirjoittaja JoniKoo » 9.5.2008 0:14

Mulla ois toimiva pierburggi 2e2 jos tarvit. Ei tarvi paljo köyhtyä.

worten
-
Viestit: 28
Liittynyt: 5.5.2008 22:32

ViestiKirjoittaja worten » 9.5.2008 0:19

kaasari muuten toimii täydellisesti mut ku siin on se moottorinjarrutuksenesto eikä mulla ole edelleenkää rahaa ostaa kaasreita heti ku rahaa kasas tarpeeks nii ostan weberin

worten
-
Viestit: 28
Liittynyt: 5.5.2008 22:32

ViestiKirjoittaja worten » 12.5.2008 15:58

nyt alkas olla rahaa eli millanen kaasari sit kannattaa ostaa vakio golffiin tai no pientä piristystä tulossa möhemmin...?

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 12.5.2008 18:31

Ei tuollaista estoa olekaan, jotain siitä on rikki.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 12.5.2008 18:41

Weberin DGW 32 kautta 36:nen oli itellä. Ja freetechnicsiltä ostin.

worten
-
Viestit: 28
Liittynyt: 5.5.2008 22:32

ViestiKirjoittaja worten » 12.5.2008 20:09

SS:kyllä kuule on perskutarallaa ku ei oo kuvaa siitä.ja jos kaasari on rikki niin miten se muuten toimii täydellisesti mutta moottorijarruttaessa katkaisee syötön?ei tule bensaa imusaejaan ja nyt alkaa lähtemään paremmin käyntiin moottorijarrutuksen jälkeen!
kim.kouvo:paljos tuollainen maksaa ja saako uutena vai pitääkö käytetty ostaa?

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 12.5.2008 20:12

Turhaa sinne mitää webereitä on laittaa, Pierpurkki kuntoon ja menoa. Toimii paljon paremmin kuin mitkään korvauskaasarit. Viet sen vaan jonnekkin korjattavaksi jos ei oma äly riitä.

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 12.5.2008 21:14

SS:kyllä kuule on perskutarallaa ku ei oo kuvaa siitä.ja jos kaasari on rikki niin miten se muuten toimii täydellisesti mutta moottorijarruttaessa katkaisee syötön?ei tule bensaa imusaejaan ja nyt alkaa lähtemään paremmin käyntiin moottorijarrutuksen jälkeen!
Ehkä puhumme samasta asiasta eri nimillä tai päinvastoin :) Siis onhan noissa syötön katkaisua ollut, katkaiseehan lähes kaikki ruiskutkin syötön moottorijarrutuksen ajaksi. Mutta kun sen syötön pitäisi palata kun kierrokset tippuvat lähelle tyhjäkäyntiä ettei moottori sammu.

worten
-
Viestit: 28
Liittynyt: 5.5.2008 22:32

ViestiKirjoittaja worten » 12.5.2008 21:19

MikaJ:weber on paljo parempi kaasari ja toisessa autossa kokemuksiakin kysesisestä merkistä ja vain hyviä!pierupurkki on kunnossa edelleenkin onko se niin vitun vaikee uskoa?
SS:katkaisee ja siellä on jokin solenoidi joka tod.näk. ohjaa jotein venttiiliä ja se solenoidi tai venttiili tms. jää jumiin ja auto sammuu nyt se on alkanut toimia paremmin mutta silti kun konetta tullaan ehkä myös virittämään niin ajattelin että weber olis siihen nähden kanssa ihan hyvä.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 13.5.2008 9:08

Hyvässä kunnossahan se on jos auto sammuu moottorijarrutuksesta eikä lähde käyntiin :D

Millaisia hirvittäviä tehoja sitten on haussa, meinaan tuosta 2E2:sta menee aika paljon enemmän läpi ilmaa kuin vakio moottorissa on.

worten
-
Viestit: 28
Liittynyt: 5.5.2008 22:32

ViestiKirjoittaja worten » 13.5.2008 13:51

siellä on jokin venttiili,solenoidi tms. joka katkaisee polttoaineensyötön ja jää jumiin.
senverta on tehoja haussa ettei varmaan riitä vakio kaasari ja voepi olla että jonain päivänä tullaan turbottamaankin se rahapuoli vain pelottaa....

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 13.5.2008 14:40

jonain päivänä tullaan turbottamaankin se rahapuoli vain pelottaa....

Jos nyt jo pelottaa niin kannattaa unohtaa. Kokemuksesta että EI KANNATA alkaa ruveta rakentamaan tyhjästä, ainoastaan jos lähtökohtana on esimerkiksi G60 niin sitten.
Rahaa nimittäin palaa ja vitusti.

Kaasari turbottelut kannattaa IMO kanssa unohtaa, turhanpäiväistä leikkimistä.

worten
-
Viestit: 28
Liittynyt: 5.5.2008 22:32

ViestiKirjoittaja worten » 13.5.2008 17:36

turbon kans olis tullu joku ruisku mutta voipi tosiaan olla parempi että unohan sen jutun mutta autoa tullaan virittämään jokatapauksessa sitten muuten


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa