1.8i RP käy huonosti, jos käy ollenkaan
Valvoja: ffp jäsenet
Itsellä kanssa samanlaisia ongelmia:
Kylmänä lähtee hyvin käyntiin ja käy tasaisesti. Kun on jonkun aikaa ollut käynnissä ja ajellutkin, eli moottori lämmin, alkaa ongelmat. Kun auton sammuttaa ja laittaa sen käyntiin joutokäynti nousee 2000 kierrokseen eikä meinaa laskea millään.
Tätä edeltää h*lvetillinen käyntiinsahausurakka jonka aikana auto putskaa ja pätskää ja bensa haisee ja tienoo on täynnä sinistä savua. Lisäksi kaasu, jos auto lähtee käyntiin, on on-off-mallinen. Kierrokset kun saa pidettyä jonkun aikaa +3000 jotta tyhjäkäynnin saa asettumaan edes siihen 2000:n.
Joutokäynti heiluu 1800-2000 välillä useamman minuutin, aivan kuin kuitenkin yrittäisi kuitenkin laskea kierrokset tuhanteen, mutta ei kuitenkaan onnistu. Sitten aivan yllättäen kierrokset laskee tonniin ja auto ei oo moksiskaan =p
Mistä aloittaa laittelu? Kunhan milloin kaupungissa tulee käytyä, käyn ostamassa ohutta putkea ja uusin alipaineletkut. Sen sinisen liittimen toimivuus-hommelia en ole testannut, pitää testata jahka tuo lumimyräkkä vähän laantuu...
Kylmänä lähtee hyvin käyntiin ja käy tasaisesti. Kun on jonkun aikaa ollut käynnissä ja ajellutkin, eli moottori lämmin, alkaa ongelmat. Kun auton sammuttaa ja laittaa sen käyntiin joutokäynti nousee 2000 kierrokseen eikä meinaa laskea millään.
Tätä edeltää h*lvetillinen käyntiinsahausurakka jonka aikana auto putskaa ja pätskää ja bensa haisee ja tienoo on täynnä sinistä savua. Lisäksi kaasu, jos auto lähtee käyntiin, on on-off-mallinen. Kierrokset kun saa pidettyä jonkun aikaa +3000 jotta tyhjäkäynnin saa asettumaan edes siihen 2000:n.
Joutokäynti heiluu 1800-2000 välillä useamman minuutin, aivan kuin kuitenkin yrittäisi kuitenkin laskea kierrokset tuhanteen, mutta ei kuitenkaan onnistu. Sitten aivan yllättäen kierrokset laskee tonniin ja auto ei oo moksiskaan =p
Mistä aloittaa laittelu? Kunhan milloin kaupungissa tulee käytyä, käyn ostamassa ohutta putkea ja uusin alipaineletkut. Sen sinisen liittimen toimivuus-hommelia en ole testannut, pitää testata jahka tuo lumimyräkkä vähän laantuu...
- Päivää, jokohan golffista on selvinnyt jotain?
- "On, vie helevettiin se."
Maa puuttuu jostain, johtosarjassa on maadoituspisteitä vähän siellä täällä ja nekin kuulemma enimmäkseen piilossa. Ei kuulemma aivan pikkuhomma korjata ammattilaisellekaan, eikä ole järkeä tuplata auton arvoa sillä tuntityöllä.
Kakkis lähtee kohta paikkaan jossa jollain on aikaa sitä laitella, itellä ei enää hermo kestä ja käytän vapaa-ajan mieluummin jotenkin muuten.
Huomenna kierretään Oulun autoliikkeet, uutta murhetta tilalle :)
edit: Ratkaisu ongelmaan oli Nissan Primera ;)
- "On, vie helevettiin se."
Maa puuttuu jostain, johtosarjassa on maadoituspisteitä vähän siellä täällä ja nekin kuulemma enimmäkseen piilossa. Ei kuulemma aivan pikkuhomma korjata ammattilaisellekaan, eikä ole järkeä tuplata auton arvoa sillä tuntityöllä.
Kakkis lähtee kohta paikkaan jossa jollain on aikaa sitä laitella, itellä ei enää hermo kestä ja käytän vapaa-ajan mieluummin jotenkin muuten.
Huomenna kierretään Oulun autoliikkeet, uutta murhetta tilalle :)
edit: Ratkaisu ongelmaan oli Nissan Primera ;)
-
- uusi tulokas
- Viestit: 1
- Liittynyt: 10.4.2008 20:46
1.6i kaasari
Isäntä purkaili Passat -91 1.6i:n kaasari(ruisku) systeemin eikä osaa nyt laittaa tarvittavia letkuja paikoilleen. Osaisko joku neuvoa sivulle jossa olis kuva miten kaikki letkut pitää laittaa. Erityisesti ongelmia tuotti kaasarin takana olevat 4 ohuempaa (alipaine)letkua...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa