Eli kyseinen ajoneuvo ei välillä suostu käynnistymään kunnolla, Yleensä lämpimänä tekee sen että saa sahata pari kertaa ennen kuin se yskäisee vaikeana itsensä käyntiin, toisinaan se lähtee aivan hyvin käyntiin.
Ajettu autolla 88000km ja huollot tehty säännöllisesti, semmoinen tunne että saisi liikaa bensaa tai jotain???
1.6L Bensa Golf vm-2005 Käynnistys onkelmaa.
Valvoja: ffp jäsenet
Täällä sama homma.
Jos autolla on ajettu esim. puolen tunnin matka ja ajaa parkkiin, käy hoitamassa 5-10min asia, niin täytyy sahata vähän aikaa että lähtee käyntiin, jolloin käynti on todella epävarmaa, mutta tasaantuu liikkeelle lähtiessä. Autolla ajettu 129tkm ja huollot tehty ajallaan
Olen alkanut epäillä bensansuodatinta, ja tuon kaasarinki voisi joskus kattoa ja puhistella. Kenelläkään räjäytyskuvia?
Jos autolla on ajettu esim. puolen tunnin matka ja ajaa parkkiin, käy hoitamassa 5-10min asia, niin täytyy sahata vähän aikaa että lähtee käyntiin, jolloin käynti on todella epävarmaa, mutta tasaantuu liikkeelle lähtiessä. Autolla ajettu 129tkm ja huollot tehty ajallaan
Olen alkanut epäillä bensansuodatinta, ja tuon kaasarinki voisi joskus kattoa ja puhistella. Kenelläkään räjäytyskuvia?
Taitaa kuitenkin olla vähän eri värkkejä 2005 1.6 16V ja kasari 1.3 kaasarivehje. :D
Tuossa nyt kuitenkin 2E3 kaasuttimen räjäytyskuva: http://www.elisanet.fi/entropia/mk2/pierburg2e3.jpg
Tuossa nyt kuitenkin 2E3 kaasuttimen räjäytyskuva: http://www.elisanet.fi/entropia/mk2/pierburg2e3.jpg
Ensinnäkin tuo on Pierburg/Solex PIC:n kuva, ja sillä ei ole yhtään mitään tekemistä asian kanssa. Sama kuin koittaisit nylkeä biisonia kalan fileerausohjeilla.
Suuttimet voivat kusta bensa imusarjaan, taikka sitten bensa höyrystyy bensatukissa. Ensimmäisen voi korjata huoltamalla suuttimet tai vaihtamalla uudet, jälkimmäinen kannattaa ottaa ominaisuutena.
Suuttimet voivat kusta bensa imusarjaan, taikka sitten bensa höyrystyy bensatukissa. Ensimmäisen voi korjata huoltamalla suuttimet tai vaihtamalla uudet, jälkimmäinen kannattaa ottaa ominaisuutena.
Vähintään yhden tai useamman suuttimen uusinta on todennäköisesti edessä. Orkkikset on kohtuu tyyriitä, tais olla jotain lähemmäs 250e/kpl.
Ei ole kovinkaan hankalaa tarkistaa että montako suutinta vuotaa, mutta jos epävarmuutta työn suorittamiseen löytyy niin merkkikorjaamolle...
Joille esim bse-moottorin suutinviat eivät kovinkaan yllätyksenä tule.
Korjausta ei kannata kovinkaan paljoa lykätä koska suurempaa vauriota on tiedossa jos tuota vikaa ei korjata piakkoin.
Ei ole kovinkaan hankalaa tarkistaa että montako suutinta vuotaa, mutta jos epävarmuutta työn suorittamiseen löytyy niin merkkikorjaamolle...
Joille esim bse-moottorin suutinviat eivät kovinkaan yllätyksenä tule.
Korjausta ei kannata kovinkaan paljoa lykätä koska suurempaa vauriota on tiedossa jos tuota vikaa ei korjata piakkoin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa