N75 venttiilikö? veto puutuu
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
N75 venttiilikö? veto puutuu
elikkä kun kävin lastuttamassa auton, olivat n75 venttiilin piuhat ollu poikki?? ja oli antanu vikakoodia. piuhat laittettiin kiinni takasin ja sitten ei antanut vikakoodia. no mutta asiaan, elikkä jos n75 venttiili on rikki, niin antaako se kuitenkin täydet ahdot mutta ei koneelle asti? meinaan kun on alkanu tuntuu että ei vetäis niin kuin ennen??? lämpötilakin voi vaikuttaa asiaan. kuitenkin ottaa täydet ahdot suhahtaa ihan normaalista kaasua löysätessä. mutta tuntuu että ei menis koneelle asti. jos toi mun n75 venttiili olis vaikka rikki ni antaako se nostaa ahtoja? ja jos se on rikki ni voiko se estää täysien ahtojen menemisen KONEELLE asti? mitä mä oon muilta lukenu ni kone ei ota kierroksia ja semmosia vikoja. ja mulla ei mitää tollasta ole ollu.
Jos n75:ltä on piuhat poikki, niin ahtaa n. 0.3 baria....menee taatusti kuin mummo lumessa, heikommin kuin vakiona. Johtuu siitä että turbon tuottama ahtopaine "näkyy" n75:n kautta suoraan hukkaportin kellolla, joka aukaisee hukkaportin n. 0.3 barissa. Voihan se jumitella se n75 jolloin ahdot voi olla mitä sattuu...myös ahtovuotokin voi olla kyseessä, tai vaikkapa maffi...
Muita oireita jos N75 rikki?
Kun itsellä auto pelaa kun junan vessa, ahdot ei vaan nouse yli 0.3-0.4 bar?
Ja jossain taasen ehdoteltu rikkinäistä hukkista..
hukkis maksaa 160e ja N75 ~200e niin ei tekis mieli lähteä ihan arpomalla kokeilemaan. Mites tää tapaus ratkennu?
Harmittaa kun on jääny nää ongelmien ratkasut juuri kirjoittamatta kysyjiltä =(
Kun itsellä auto pelaa kun junan vessa, ahdot ei vaan nouse yli 0.3-0.4 bar?
Ja jossain taasen ehdoteltu rikkinäistä hukkista..
hukkis maksaa 160e ja N75 ~200e niin ei tekis mieli lähteä ihan arpomalla kokeilemaan. Mites tää tapaus ratkennu?
Harmittaa kun on jääny nää ongelmien ratkasut juuri kirjoittamatta kysyjiltä =(
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”