Mk2 PL-koneen kestävyys

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

Mk2 PL-koneen kestävyys

ViestiKirjoittaja Arto S » 20.10.2007 20:17

Elikkäs, paljonkohan kestää moisesta koneesta ottaa tehoa ilman että vaihtaa mitään osia moottorin sisälle? Ja mitenkähän pitkälle kestää ruiskussa säätö että saa oikeisiin säätöihin? Käynyt tuommonen pienen tehon lisäys mutta arveluttaa vaan kestävyys..

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 20.10.2007 20:20

KR:ssä on ihan aavistuksen erilainen ruiskutuslaitteisto ja ruiskutuspainetta nostamalla on saatu riittämään 167 hv asti.

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 20.10.2007 20:21

Tiiossa on nämä KR:n ja PL:n erot, myös niitten ruiskujenkin ero. Mutta esim jos jotain remmiahinta värkkäis niin taitais mennä jo ruiskun vaihtoon?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 20.10.2007 20:28

Toi mekaaninen ruutta kannattaa jo sen takia heivata mäelle että ei sitä kovin tarkkaan saa säädettyä jos jotain radikaalimpaa moottorille tekee.

Joku digitaalinen moottorinohjaus on usein ekana asennettavien osien listalla.

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 20.10.2007 20:32

Jepjep.. Paljonkohan näillä megasqruiteilla ja tämmösillä olis sitte hintaa? Ja paljonko tuo kone kestäs tehoa?

gtikolffi
-
Viestit: 747
Liittynyt: 10.5.2005 17:43

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 21.10.2007 23:06

Sori, että sotken hieman tähän väliin, mutta mistäs sitä ruiskutuspainetta saa nostettua:)...?

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 22.10.2007 13:25

Määränjakajasta paluu puolen männän jousen alle rikkoja laittamalla.

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 22.10.2007 18:30

Eikös tämä päde vain K-Jetronikkiin?

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 22.10.2007 22:17

Juu k-jettiin. Enpäs lukenut tarpeeksi hyvin.

Ke-jetin painetta säätelee diaphragm pressure regulator, eikä se siksi ole ilman kikkailua säädettävissä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa