hajoaakos remmiahdin..?
Valvoja: ffp jäsenet
hajoaakos remmiahdin..?
niin että olen kuullut semmoista et jos tekee moottori jarrutuksia remmiahdetulla coradolla niin ahtimenelinikä lyhenee..? eli voikos remmiahtimella varustetulla autolla tehdä moottori jarrutuksia..? jos jollain olisi tietoa/kokemusta asiasta..?
Ei mitään huolta, niin kauan kun kierroset pysyy punarajan alapuolella. Saa moottorijarrutella ja paukutella rajoittajaa vasten. Urbaaneja legendoja että Gee-ahdin hajoaisi moottorijarrulla tai rajoittajalla, tehtaan ohjeetkin ahtopaineen tarkastukseen on kaasu pohjaan rajoittajaa vasten ja kattellaan mittarista mitä painetta on.
samassa kuorossa ulvon, kyllä kestää.. g60:ssa on muitakin huolia, ettei siihen kannata koskee jos ei halua niitten kanssa pärjätä :D
searchilla löytyy lisää legendaa, mutta tähänkin pätee se että kaiken saa hajalle.. ja vikaa kannattaa aika usein hakee sieltä penkin ja ratin välistä..
nimim. geelle kenkää
searchilla löytyy lisää legendaa, mutta tähänkin pätee se että kaiken saa hajalle.. ja vikaa kannattaa aika usein hakee sieltä penkin ja ratin välistä..
nimim. geelle kenkää
Tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastaisin, että kyllä tuo G laaderi kestää ihan hyvin ajossa. Voiman edessä kaikki nöyrtyy... Jos laaderi on huollettu ajallaan ja on kunnossa, eikä viritetty tappiin, niin uskaltaisin väittää, että hyvin kestää normaalit moottorijarrutukset ja vahingossa tapahtuvat vaihtovirheet.
Mutta huonolla tsäkällä ei kestä, nimim. kokemusta on.
Ja ei ole viritetty tappiin, ja ajettu nätisti, enkä harrasta voimakkaita moottorijarrutuksia. Oli huollettu, silloin tarkastettu, hyvät öljyt ja suodatin vaihdettu aina, silti se voi mennä vanhuuttaan. Ei räjähtänyt, mutta tiivisteliuskan ura hajonnut, tai kulunut väljäksi.
Ja ei ole viritetty tappiin, ja ajettu nätisti, enkä harrasta voimakkaita moottorijarrutuksia. Oli huollettu, silloin tarkastettu, hyvät öljyt ja suodatin vaihdettu aina, silti se voi mennä vanhuuttaan. Ei räjähtänyt, mutta tiivisteliuskan ura hajonnut, tai kulunut väljäksi.
Tottakai niitä hajoaa, mutta ikääkin alkaa olemaan jo monilla se 200tkm. Ahtimen rempan yhteydessä särötarkastus ei ole huono idea, vaikka tietenkin tieto lisää tuskaa välillä. Mutta ehjä ahdin ilman säröjä kestää kyllä digifantin rajoittajalle paukuttamista surutta. Kyllä sitä itsekkin tuli välillä mustamaalaajille paukutettua rajoittajalle vapaalla 65mm ahdinpyörällä (oli siis särötön ahdin).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa