G4 pu-puslien vaihtoon työkaluja lainaan TRE?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

triheadwolf
-

G4 pu-puslien vaihtoon työkaluja lainaan TRE?

ViestiKirjoittaja triheadwolf » 4.9.2007 21:32

Jos jollain ystävällisellä kannssavolkkaristilla olisi Golf IV alustaan valmiiksi väkerretyt puslien ulos-/sisäänvetäjät lainata powerflex puslien asennukseen, kohtuullista korvausta vastaan tietenkin, niin saa ottaa yhteyttä!

Kaikki puslat on tarkoitus vaihtaa, mutta etupää tehdään ensin.

Myös vinkit ja muut on tervetulleet, eikä keskustelukaan haitaksi ole :)
Searchilla löytyikin jo ihan hyviä juttuja kolinoista ja puslista, joten niistä ei sen enempää.

sposti: [email protected]
yv käy yhtälailla.

H. Jormalainen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 4.9.2007 21:54

Olen ymmärtänyt että noi puslat menisi ruuvipenkissä tai jopa tukevalla ruuvipuristimella?

triheadwolf
-

ViestiKirjoittaja triheadwolf » 4.9.2007 22:10

^voi olla että ne saa väkiseltään väännettyä pois ja uudet paikalleen älyttömän ähellyksen kanssa, mutta näin vanhemiten ei oikein kiinnostaisi sellainen. Toisaalta ei oikein tunnu kustannustehokkaalta alkaa teettämäänkään sorvarilla sopivia ulosvetäjiä ja kartioita yksien puslien asennusta varten. Jollakin on varmasti valmiitkin työkalut, nyt vain tarvittaisiin päästä sellaisiin käsiksi ja yhteisymmärrykseen välineiden vuokraamisesta :)

Mutta tiedän kyllä tämän olevan aika hakuammuntaa, joten todennäköisesti menee siihen äheltämiseen ;)

H. Jormalainen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 4.9.2007 22:15

Jaa... Ongelma oli siis vanhojen poistossa...

Olen nähnyt ne poltettavan pois. Aika roisi menetelmä, mutta kustannustehokas :)

Tai sitten poraa reikiä ja paloittelee.

Juhi_
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juhi_ » 5.9.2007 18:21

Ite ainakin irrottelin nelospallosta takaa puslat vaan yksinkertaisesti hajottamalla (kaasupilli, vasara ja taltta)

Uusia ei saa paikalleen millään ilveellä ruuvipenkissä, on sen verran tiukka sovite.

Volkkarin omalla työkalulla menee n. 10min yhteensä kun painaa paikoilleen.

Murre
-

ViestiKirjoittaja Murre » 5.9.2007 21:26

Olen ymmärtänyt että noi puslat menisi ruuvipenkissä tai jopa tukevalla ruuvipuristimella?

Pitää paikkaansa!

Otappa irti ne tukivarret, peset paskat pois ja tuo ne minulle...Sovitaan hinta, niin Powerfleksit on paikoillaan!

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”