Golf 2 16v gti. Öljynpainevalo palaa.
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 2 16v gti. Öljynpainevalo palaa.
Missähän voisi olla vika kun öljynpainevalo syttyy palamaan kun kone on lämmin ja kierroksia konessa on n.2000-2500? Jos kierroksia on vähemmän tai enemmän niin valo ei syty. Ja kun valo syttyy palamaan niin sen saa sammumaan kun nostaa kierrokset yli 2500. Antureita on vaihdettu mutta se ei auttanut. Öljytkin on vaihdettu. Voisiko vika olla mittaristossa tai sähköjohdoissa?
öljynpaineenvalo palaa
itellä tekee melkeen samanlailla mut mulla se alkaa palamaan ku kiihdyttää kunnolla. kuulin yheltä autokorjaajalta et nuissa gti:ssä ei kestä joku oljykelloanturi et siitä se johtuu...
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Entäs mikä anturi kannattaisi laittaa vaihtoon kun moottoritieajon jälkeen kierrosten laskiessa alle 2000rpm:n alkaa öljyvalo vilkutella, ei pala jatkuvasti eikä summeri huuda. Tuo oire ilmenee lähestulkoon aina kun on ajellut reippaammanpuoleisesti pitkän matkaa ja pysähtyy vaikka ulostulorampin liikennevaloihin. Öljyt on ylämerkissään.
Kyseessä prohviilin mukainen G2 8v GTI.
Kyseessä prohviilin mukainen G2 8v GTI.
^Vaihda eka se "ylä"paine anturi mikä kannessa, jos vielä ilmenee samaa niin öljypumppu menossa.
Itellä tuossa pakussa paloi aluksi kokoajan lämpimänä tyhjäkäynnillä se valo, vaihoin anturin niin vilkutteli ja palo himmeästi ainoastaan ku ajo väh.50km putkeen ja kun löysäs tyhjäkäynnille. Alko kone tuntumaan jotenki äänekkäämmältä ja säksätti selvästi ajossakin, katottiin öljynpaineet niin kylmänä tyhjiksellä 1-2 bar :D
Öljypumpussa oli hammasvälystä ihan kolinaksi asti.. "uudella" pumpulla ei enää mitään oireita ja käynti on melkeimpä sievää kuumanakin 1.6 dieseliksi :)
E: eri valmistajan öljyäkin kannattaa koittaa niinku ylempänäkin lukee, ellei nuo anturihäsläykset auta.
E2: niin siis mullakin oli just tuo 50km matka-ajoa tienpäällä 100-120 vauhtia, minkä jälkeen vilkutteli, siitä sitten kylää ympäri niin loppui.
Itellä tuossa pakussa paloi aluksi kokoajan lämpimänä tyhjäkäynnillä se valo, vaihoin anturin niin vilkutteli ja palo himmeästi ainoastaan ku ajo väh.50km putkeen ja kun löysäs tyhjäkäynnille. Alko kone tuntumaan jotenki äänekkäämmältä ja säksätti selvästi ajossakin, katottiin öljynpaineet niin kylmänä tyhjiksellä 1-2 bar :D
Öljypumpussa oli hammasvälystä ihan kolinaksi asti.. "uudella" pumpulla ei enää mitään oireita ja käynti on melkeimpä sievää kuumanakin 1.6 dieseliksi :)
E: eri valmistajan öljyäkin kannattaa koittaa niinku ylempänäkin lukee, ellei nuo anturihäsläykset auta.
E2: niin siis mullakin oli just tuo 50km matka-ajoa tienpäällä 100-120 vauhtia, minkä jälkeen vilkutteli, siitä sitten kylää ympäri niin loppui.
Viimeksi muokannut Jak3, 25.8.2007 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itellä tuossa pakussa paloi aluksi kokoajan lämpimänä tyhjäkäynnillä se valo
Se tässä onkin ihmetyttänyt, että tuo valo alkaa sykkimään vasta kun on vetänyt kymmeniä kilometrejä 120 lasissa tai vielä hiukan reippaammin.
Sitten kun on päässyt taas ihmisten ilmoille ja ajelee niillä 2000-3000 kierroksilla sievästi pari kilometriä, valo lakkaa vilkuttelemisen.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa