golf vr6 tulpanjohdot
Valvoja: ffp jäsenet
golf vr6 tulpanjohdot
mistä sais tulpanjohtoja vr6:seen??motonetin tulpanjohtoihin en oikeen luota,kun yhdet olen jo puolen vuoden sisällä uusinut..
ihan varaosaliikkeestä kannattaa kysellä. Ostin omaani varaosaliikkeen kautta ingnotekin johto sarja ja kyllä ne ainakin noi motoneekerin johot on päihittänyt jo kirkkaasti kun on kestäneet jo 20 000km noi motonetin johot ei kestänny ko 2000km. Niitten ingnotekkien hinta oli muistaakseni 75€ eli tuski nekää nyt mitään huippulaatua on
^Tommoset hinnat kuulostaa ihan kohtuullisilta. En tiedä onko niissä piuhoissa mitään eroa. Ite olin siinä käsityksessä että ei niissä ole muuta eroa kuin piuhojen määrät ja pieniä pituus eroja. Käsittämätön kyllä tuo hinta ero. Joka tapauksessa niissä mun orkkis piuhojen päissä oli bremin tekstit jotka on täsmälleen samat kuin noissa uusissa bremin piuhoissa. Samoin jakajan kansi ja pyöriä olivat bremiltä identtiset niihin vanhoihin orkkiksiin, toisin kuin italialaiset.. Motonetin piuhoja kävin sillon kattomassa ja totesin että tuommosia en autooni laita..
Aika harvoin olen erehtynyt enää nykyään "säästämään" auton osissa, mutta viime syksynä tuli hankittua passattiin nuo Motonetin tulpanjohdot. Nyt on tullut 5 tonnia niillä johdoilla ja 2 on paskana. Ja alunperinkin yksi oli paksumpi kuin muut viisi eikä mahtunut edes kiinnikkeisiin paikoilleen. Eli samaa mieltä pegan ja diablon kanssa, turha ostos ja käyttötunteihin nähden sikakalliskin vielä verrattuna alkuperäisiin jotka olivat kestivät sen 150 tkm.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”