isompaa välijäähyy iv 1.8T golffiin
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
isompaa välijäähyy iv 1.8T golffiin
millaisia jäähyjä on porukka näperrellyt gti iv golffiin vaki puskimen alle?
itse tesmailin 300x600x80 3"röörilähdöillä ja se on kyl auttamattoman iso jos on
ilmurikennoilla varustettu auto. sporttiauto on ainoa jolla on ohutta kennoa ja päädyt saa töissä tehtyä ja hitsattua.
pistäkää kuvii kun ne on niin kivoja.
teemu
itse tesmailin 300x600x80 3"röörilähdöillä ja se on kyl auttamattoman iso jos on
ilmurikennoilla varustettu auto. sporttiauto on ainoa jolla on ohutta kennoa ja päädyt saa töissä tehtyä ja hitsattua.
pistäkää kuvii kun ne on niin kivoja.
teemu
Tosiaan toi cooleri on mitoiltaan ihan maks mitä sinne mahtuu (vakio puskurilla)
Lähinnä noissa ahtoputkissa tulee ongelma ja sen kanssa, että cooleri pitää nostaa tarpeeksi ylös, jos meinaa vakio puskuria käyttää.
Ja noi 3" ahtoputket on ehkä vähän isot (tilan kannalta). Kyllä 2" tai 2,5" riittää ihan hyvin.
Törmäyspalkkille joutuu myös lähes jokaisessa tapauksssa näyttämään enemmän tai vähemmän rälläkkää. Myös ahtoputkissa se ongelma usein tulee, eli kannattaa vetää mahdollisimman nopeasti ne putket sisälle.
Tuossa yks kertomus:
http://www.sporttiauto.com/projektit/fi_FI/golf/
Ei se aina ole helppoa (6 eri puskuria golfissa)
Lähinnä noissa ahtoputkissa tulee ongelma ja sen kanssa, että cooleri pitää nostaa tarpeeksi ylös, jos meinaa vakio puskuria käyttää.
Ja noi 3" ahtoputket on ehkä vähän isot (tilan kannalta). Kyllä 2" tai 2,5" riittää ihan hyvin.
Törmäyspalkkille joutuu myös lähes jokaisessa tapauksssa näyttämään enemmän tai vähemmän rälläkkää. Myös ahtoputkissa se ongelma usein tulee, eli kannattaa vetää mahdollisimman nopeasti ne putket sisälle.
Tuossa yks kertomus:
http://www.sporttiauto.com/projektit/fi_FI/golf/
Ei se aina ole helppoa (6 eri puskuria golfissa)
-
- -
- Viestit: 1044
- Liittynyt: 23.7.2003 18:39
- Viesti:
Tommosen kuvatuksen löysin mikä menee vakio puskurin sisään ilman että törmäyspalkkiin kosketaan. harmi kun ei oo mittoja...
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
joop förge maksaa nettona 1.5kilo€uroa ! joten voin olla varma etten sellaista hankitte.
sporttiautolla oli ohkaista kennoa 100e pala....(valmiscooleri heillä n.500€) taidan tossa jahka meen seuraavan kerran rannikonsuuntaan ostaa palasen. ja töissä leikkaa liimaa askartele tehdä sopivan.
oliskos jollain muulla cooleri tarvetta?
ja ajattelin ns. förge mallilla jotta ei tarvi tehä säälittäviä putkia puolelta toiselle.
ps.MURRE odottelen Karalan yhteyden ottoa =) jospa pääsis säätöpenkkiin.
sporttiautolla oli ohkaista kennoa 100e pala....(valmiscooleri heillä n.500€) taidan tossa jahka meen seuraavan kerran rannikonsuuntaan ostaa palasen. ja töissä leikkaa liimaa askartele tehdä sopivan.
oliskos jollain muulla cooleri tarvetta?
ja ajattelin ns. förge mallilla jotta ei tarvi tehä säälittäviä putkia puolelta toiselle.
ps.MURRE odottelen Karalan yhteyden ottoa =) jospa pääsis säätöpenkkiin.
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
olis tolla 80mm paksulla olis joutunut ihan raiskaamaan org.pinnan
ei mua kummenmin haittaa jos joutuu puskurirunkoa yms säätään. ainoo oli että
pintaan olisi joutunut sahaamaan 600x50 kokoisen aukon jotta paksukenno olisi mahtunut. toinenkin vaihtoehto olisi : heittää ilmurikenno mäkeen ja sitä en tosiaan tee! noooo kaippa se tehdään sopiva sit niin miellyttää itseä eikä loista niin saatanasti sieltä.
ei mua kummenmin haittaa jos joutuu puskurirunkoa yms säätään. ainoo oli että
pintaan olisi joutunut sahaamaan 600x50 kokoisen aukon jotta paksukenno olisi mahtunut. toinenkin vaihtoehto olisi : heittää ilmurikenno mäkeen ja sitä en tosiaan tee! noooo kaippa se tehdään sopiva sit niin miellyttää itseä eikä loista niin saatanasti sieltä.
-
- -
- Viestit: 1044
- Liittynyt: 23.7.2003 18:39
- Viesti:
Miten niin murre ;) http://pb-tuning.net/cooleri/HPIM1897.JPG
minkäs kokoinen toi ^^ cooleri on?
Kysyin sporttiautolta tuosta välijäähdyttäjästä ja tollasta hintaa laittelivat, tosin en tod asennuttaisi sitä siellä tuohon hintaa. Mitä porukka mieltä jos sais täydellisen sarjan 1000 euroon, kun golffissani on ilmastointi niin tulisi tuo halvempi sarja?
"Täydellinen sarja coolerilla, putkilla ja tarvittavin silikonein + klemmarein 1255e. Asennustyö n. 400e. Olemme harkinneet myös ilmastoinnilliseen malliin sopivan sarjan valmistusta 2" putkituksilla. Hinta tulisi olemaan pari sataa edullisempi."
Mistä sais mahdollisesti halvemmalla teetettyä coolerin?
Kysyin sporttiautolta tuosta välijäähdyttäjästä ja tollasta hintaa laittelivat, tosin en tod asennuttaisi sitä siellä tuohon hintaa. Mitä porukka mieltä jos sais täydellisen sarjan 1000 euroon, kun golffissani on ilmastointi niin tulisi tuo halvempi sarja?
"Täydellinen sarja coolerilla, putkilla ja tarvittavin silikonein + klemmarein 1255e. Asennustyö n. 400e. Olemme harkinneet myös ilmastoinnilliseen malliin sopivan sarjan valmistusta 2" putkituksilla. Hinta tulisi olemaan pari sataa edullisempi."
Mistä sais mahdollisesti halvemmalla teetettyä coolerin?
Sen kokoinen, että törmäyspalkin voi vetää kahteen osaan ja orkkispuskurin jättää suosiolla tallillin nurkkaan.
En nyt muista noita mittoja ulkoa. Pitää yrittää mitata, kun menen tallille.
Mutta vanha n.300*n.600*n.70 cooleri on aika hepponen tuon rinnalla. kuva: http://pb-tuning.net/cooleri/P1010352.JPG
Tuossa kuvan coolerissa juuri tuo ongelma, kun ahtoputket tulee niin paljon sivuille, että ei mahu mikään puskuri, myös orkkispuskurin alalippa ottaa kiinni, koska tuo välijäähy tulee niin alas. Orkkispuskurihan taittuu tuonne moottorin alle ja tuolla ei mahu taittumaan.
Lamaro: Itse asentamalla/tekemällä noi ahtoputket. Itse maksoin sen yli 600e ahtoputkista, mutta tuli vähän pidemmät mitä tuossa sporttiauton esimerkissä ja ovat kiilotettua alumiinia. Eli materiaaliltaan vähän parempaa kuin noi rosteriset. Jos halvimman vaihtoehdon haluat ostat jostain tuollasen kiina coolerin ja asennat sen valmiiksi ja sitten etsit sellasen pajan, joka tekee sulle uudet ahtoputket tuolle coolerille.
En nyt muista noita mittoja ulkoa. Pitää yrittää mitata, kun menen tallille.
Mutta vanha n.300*n.600*n.70 cooleri on aika hepponen tuon rinnalla. kuva: http://pb-tuning.net/cooleri/P1010352.JPG
Tuossa kuvan coolerissa juuri tuo ongelma, kun ahtoputket tulee niin paljon sivuille, että ei mahu mikään puskuri, myös orkkispuskurin alalippa ottaa kiinni, koska tuo välijäähy tulee niin alas. Orkkispuskurihan taittuu tuonne moottorin alle ja tuolla ei mahu taittumaan.
Lamaro: Itse asentamalla/tekemällä noi ahtoputket. Itse maksoin sen yli 600e ahtoputkista, mutta tuli vähän pidemmät mitä tuossa sporttiauton esimerkissä ja ovat kiilotettua alumiinia. Eli materiaaliltaan vähän parempaa kuin noi rosteriset. Jos halvimman vaihtoehdon haluat ostat jostain tuollasen kiina coolerin ja asennat sen valmiiksi ja sitten etsit sellasen pajan, joka tekee sulle uudet ahtoputket tuolle coolerille.
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
MURRE : kyllä se on. se menee jo muuallepääin kaiketi. senverran omanipintaa raotin ja laitoin sen paikalleen, jotta sain soviteltua pintaa ja ei oikein hyvä ollut =(
muutenhan sen paksuinen olisi hyvä.
ps.muutin jankaan nyt parhaillaan::::::
ööh muuhun keskusteluun en ota arpaa =)
tai kuitenkin pikapikaa::::::
mutta saatanan kalliita palasia tulee teidän ahto putkista..... vielä silikoonina.... kyllähän se ilma melki yhtä liukkaana menee mustaa normaalikumiputkeekin pitkin + vaikka rst rautaa.
ja miksi jos alkaa tekemään tekee puolenvaihtoputkella HÄH? ymmärrän toki jos on joku kunnon fööni et silloin mut kai tuollaiset pienempi ahtoilmankehittimilleset menee samaan tapaan kuin se forgegin joka maksaa kultaa.
mä oon vaan se tyhmä joka ei ymmärrä mistään hipo hiposta mitään...
muutenhan sen paksuinen olisi hyvä.
ps.muutin jankaan nyt parhaillaan::::::
ööh muuhun keskusteluun en ota arpaa =)
tai kuitenkin pikapikaa::::::
mutta saatanan kalliita palasia tulee teidän ahto putkista..... vielä silikoonina.... kyllähän se ilma melki yhtä liukkaana menee mustaa normaalikumiputkeekin pitkin + vaikka rst rautaa.
ja miksi jos alkaa tekemään tekee puolenvaihtoputkella HÄH? ymmärrän toki jos on joku kunnon fööni et silloin mut kai tuollaiset pienempi ahtoilmankehittimilleset menee samaan tapaan kuin se forgegin joka maksaa kultaa.
mä oon vaan se tyhmä joka ei ymmärrä mistään hipo hiposta mitään...
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
tiedetään silikoonin ominaisuuksista yms. myös raudan ominaispainoista lämmönjohtavuudesta......
mutta kumminkin luulen ett ainakaan minun tapauksess sillä ei ole hevon humppaa ja merkitystä.
on hiukka niinku sama ku bybass.... kaikki tunkee jotain perusvalmislastua (204hpkirjekuoritehoo) sekä "köykämiinistä" bybassii luullen että tulee hepoja lisää kun vaan lukee paketissa että forge? kuitenkin asian hyvänä puolena on se että se joka suomessa aidosti ensimmäisinä tehnyt ohjelmointeja
sanoo, että ei ole mitään merkitystä vakiviri jutuissa mikä bybass on.... niinkuin tehonkanssa jos haluaa kunnon käppyrää saa 190hp.
nojoo sain tarvittavii kuvii parit ne riittäneen... teen sen förgen kopio koolerin jos teen ja samanlailla putket samaan päätyyn jotta ei tarvi tehdä niitä puolenvaihtoputkia.
mutta kumminkin luulen ett ainakaan minun tapauksess sillä ei ole hevon humppaa ja merkitystä.
on hiukka niinku sama ku bybass.... kaikki tunkee jotain perusvalmislastua (204hpkirjekuoritehoo) sekä "köykämiinistä" bybassii luullen että tulee hepoja lisää kun vaan lukee paketissa että forge? kuitenkin asian hyvänä puolena on se että se joka suomessa aidosti ensimmäisinä tehnyt ohjelmointeja
sanoo, että ei ole mitään merkitystä vakiviri jutuissa mikä bybass on.... niinkuin tehonkanssa jos haluaa kunnon käppyrää saa 190hp.
nojoo sain tarvittavii kuvii parit ne riittäneen... teen sen förgen kopio koolerin jos teen ja samanlailla putket samaan päätyyn jotta ei tarvi tehdä niitä puolenvaihtoputkia.
Moni ostaa juuri sen halvimman kiinacoolerin ja ihmettelee sen jälkeen vasta, että miten tekee ahtoputket.
alumiinista koska: Voi oikeesti joutua vetämään ne ahtoputket sellasesta paikkaa, että käy kuumana niin kyllä se muutaman lisähevosen voi tuoda. Ja itse en mistään tapauksessa löysi sen näköstä putkea minnekään 2000 luvun auton konehuoneseen, mikä näyttää että ois jostain romulavalta kerätty. Myös jos vertaa vaikka rosteriahtoputkiston/alumiinisen hintaeroa niin mielestäni sen verran pieni, että miksei sitten kerralla tekis kunnolliset?
Ja muistakaan, että jos se ei kulje niin kromaa se eli kaikki varmaan tietää paljonko alumiinin saa kiiltämään.
Teemuoksanen: Ja ne ketkä sanoo, että joku kiinakama verrattanu laatuosaan on yhtä hyvää niin mitä tuossa viime viikolla juuri ihmellelin, että mikä ero on esim. hks:n coolerikitillä ja kiinacooleri kitillä s13 nissaniin. Kiinancoolerissa noi kennojen rivotukset ovat yhtäpaksut kuin hks:n coolerissa rivotusten välisaumat eli ero oikeesti on jo silmällä nähtävissä välillä.
Eikä niitä parempia bypasseja sinne lisätehon takia laiteta vaan sen, että se vakio osa on varmaan yleisin osa joka hajoaa sieltä moottorihuoneesta.
Ps: Ja turha tässä on riidellä toiset vaan haluaa maksaa siitä merkistä/laadusta. Toiset ei. Sama asia, kun toiset ostaa 100e kengät ja toiset 20e. Molemmilla varmasti pärjää!
alumiinista koska: Voi oikeesti joutua vetämään ne ahtoputket sellasesta paikkaa, että käy kuumana niin kyllä se muutaman lisähevosen voi tuoda. Ja itse en mistään tapauksessa löysi sen näköstä putkea minnekään 2000 luvun auton konehuoneseen, mikä näyttää että ois jostain romulavalta kerätty. Myös jos vertaa vaikka rosteriahtoputkiston/alumiinisen hintaeroa niin mielestäni sen verran pieni, että miksei sitten kerralla tekis kunnolliset?
Ja muistakaan, että jos se ei kulje niin kromaa se eli kaikki varmaan tietää paljonko alumiinin saa kiiltämään.
Teemuoksanen: Ja ne ketkä sanoo, että joku kiinakama verrattanu laatuosaan on yhtä hyvää niin mitä tuossa viime viikolla juuri ihmellelin, että mikä ero on esim. hks:n coolerikitillä ja kiinacooleri kitillä s13 nissaniin. Kiinancoolerissa noi kennojen rivotukset ovat yhtäpaksut kuin hks:n coolerissa rivotusten välisaumat eli ero oikeesti on jo silmällä nähtävissä välillä.
Eikä niitä parempia bypasseja sinne lisätehon takia laiteta vaan sen, että se vakio osa on varmaan yleisin osa joka hajoaa sieltä moottorihuoneesta.
Ps: Ja turha tässä on riidellä toiset vaan haluaa maksaa siitä merkistä/laadusta. Toiset ei. Sama asia, kun toiset ostaa 100e kengät ja toiset 20e. Molemmilla varmasti pärjää!
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
ABT:
juu valitettavasti en tiedä missä esim.sporttiauton kenno on tehty... en ole edes nähnyt sitä! mut ehkä ylihuomenna poikkean katsomaan SORI
itseasiassa olen etiskellyt kennoa paksuuden mukaan alkuunsa... sen jälkeen laatu!
sit voi päättää mitä haluaa... toisekseen uskallan väittää et itselläni ei ole merkityst'
vaikka ajaisin vaki koolerilla=)
(ennen ajoin ihan saatanasti matkaa yli 50tkm/vuosi ja nykyisin bensalla aikas vähän)
sit toisekseen kyllä uskallan väittää et suurin osa bybass vaihdoista tulee muuten kuin rikkoutuneen tilalle..... ja toisekseen kukaan ei aja autollansa maailman loppuun...
mutta makuja monia... en minäkään laittanut diskoperunaa vaan tod pienen ahtimen... ja tehoa ei saa juuri mitään irti. (kuitenkin sutii.riittävästi)
lähinnä silikloonisia ja ns onkohan hienolta nimeltä kudosvahvisteista nitriilikumia
vertailin jota on alkuperäisenä.
sit täällä palstalla on yks joka teetti gurulla (raatikainen) coolerin eikä poistunut kuin 10hp! sama mies on muutenkin kyllä hieman huono onninen yritteliäs kaveri..
että näiiin.
juu valitettavasti en tiedä missä esim.sporttiauton kenno on tehty... en ole edes nähnyt sitä! mut ehkä ylihuomenna poikkean katsomaan SORI
itseasiassa olen etiskellyt kennoa paksuuden mukaan alkuunsa... sen jälkeen laatu!
sit voi päättää mitä haluaa... toisekseen uskallan väittää et itselläni ei ole merkityst'
vaikka ajaisin vaki koolerilla=)
(ennen ajoin ihan saatanasti matkaa yli 50tkm/vuosi ja nykyisin bensalla aikas vähän)
sit toisekseen kyllä uskallan väittää et suurin osa bybass vaihdoista tulee muuten kuin rikkoutuneen tilalle..... ja toisekseen kukaan ei aja autollansa maailman loppuun...
mutta makuja monia... en minäkään laittanut diskoperunaa vaan tod pienen ahtimen... ja tehoa ei saa juuri mitään irti. (kuitenkin sutii.riittävästi)
lähinnä silikloonisia ja ns onkohan hienolta nimeltä kudosvahvisteista nitriilikumia
vertailin jota on alkuperäisenä.
sit täällä palstalla on yks joka teetti gurulla (raatikainen) coolerin eikä poistunut kuin 10hp! sama mies on muutenkin kyllä hieman huono onninen yritteliäs kaveri..
että näiiin.
-
- -
- Viestit: 177
- Liittynyt: 7.8.2003 19:09
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
Murre en tarkoittanut sua! Tuo forgehan on kokoonsa nähden kyllä "hieman" ylihintainen no merkki maksaa. Mutta tuolla forgen kitin hinnalla saa 3-4 kiinacoolerikittiä s13.
Tarkoitin vain, että esim. tällänen on kiinakaman laatu. http://repa.1g.fi/kuvat/kiinalaista90.jpg/medium
Tai sitten se unohti kytkeä ahtoputket niin ei ihmekkään, että lähti 10hv. ;)
Tarkoitin vain, että esim. tällänen on kiinakaman laatu. http://repa.1g.fi/kuvat/kiinalaista90.jpg/medium
Tai sitten se unohti kytkeä ahtoputket niin ei ihmekkään, että lähti 10hv. ;)
Viimeksi muokannut ABT, 9.8.2007 14:40. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Itse myös aikonaan huomasin siinä eron, kun asensin autoon rs etupuskurin jonka sivuaukko oli juuri mitotettu vakiocoolerille eli sai siitä täydellisesti ilmaa niin tuntu heti auto aavistuksen pirteemmältä.
Juuri joku 40-50mm paksu mahtuu törmäyspalkin taaksen tuonne. Ja juuri 2" ahtoputkilla tulee vaan helposti ahtoputkille enemmän hintaa kuin coolerille, jos teettää jossain, vaikka rosterista.
Juuri joku 40-50mm paksu mahtuu törmäyspalkin taaksen tuonne. Ja juuri 2" ahtoputkilla tulee vaan helposti ahtoputkille enemmän hintaa kuin coolerille, jos teettää jossain, vaikka rosterista.
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
moroon ei mua kiinnosta vaikka joutunee sitä palkkia loveaan ja sorvaan! joutuu sieltä ottaan pois sen konepellin lukon tuenkin =(
totellisuudessa en haluaisi niin PIMP TUNING meininkiä autooni siksi ei tuning puskinta siksi ei saatanan silvottua vakiopintaa. kuten jo aiemmin kirjoitin sovitin omaan autooni hervotonta kennoa jossa oli sika isot röörit ja putket (ollut seatissa sine mahtuu puskimen sisään) itselle tuli ongelmaksi kun olisi joutunut tekemään vaki pintaan komeet lovet ala ja ylä osan sauman kohdille.
ABT: tossa on jo v6 alaosa jossa myös on lisä reijät koolerin kohdalla.
sit toisekseen verstaalla pystyn hitsaamaan alua ja rst :tä migillä
ja työmaalla tigillä.
rst on pää artikkeli työmaalla
kysysin tossa jo greddy cooleria ja ameriikasta asti yhtä kittiä paljon tulee rahtia.
millaisiahan ne greddyt on?
Sportti autosta kennotavara loppu! onko joku nähnyt millaista laatukamaa se on?
laatuahan se huonokin laatu on =)
totellisuudessa en haluaisi niin PIMP TUNING meininkiä autooni siksi ei tuning puskinta siksi ei saatanan silvottua vakiopintaa. kuten jo aiemmin kirjoitin sovitin omaan autooni hervotonta kennoa jossa oli sika isot röörit ja putket (ollut seatissa sine mahtuu puskimen sisään) itselle tuli ongelmaksi kun olisi joutunut tekemään vaki pintaan komeet lovet ala ja ylä osan sauman kohdille.
ABT: tossa on jo v6 alaosa jossa myös on lisä reijät koolerin kohdalla.
sit toisekseen verstaalla pystyn hitsaamaan alua ja rst :tä migillä
ja työmaalla tigillä.
rst on pää artikkeli työmaalla
kysysin tossa jo greddy cooleria ja ameriikasta asti yhtä kittiä paljon tulee rahtia.
millaisiahan ne greddyt on?
Sportti autosta kennotavara loppu! onko joku nähnyt millaista laatukamaa se on?
laatuahan se huonokin laatu on =)
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
Mahtaisko tuo auttaa, että poistaa noi sivuaukot? Olen ainakin nähnyt golfeja joissa vakiopuskuri, mutta noi aukkojen ritilät/muovit poistettu niin on sitten cooleri saanut viilempää ilmaa/ahtoputket mahtuneet.
greddyn coolerit varmasti asiallisia, mutta niissäkin maksaa tuo merkki ja varmasti aika suolasen hintasia.
greddyn coolerit varmasti asiallisia, mutta niissäkin maksaa tuo merkki ja varmasti aika suolasen hintasia.
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 15.6.2007 23:00
GREDDY:n paketti sumees 1200e paikat... lähtö...
omassani ei olisi edes ritilöiden poistaminen riittänyt sillä olisi tarvinnut tulla vielä alemmas lisää tilaa.... lähinnä putkille ja kennon reunamille.
joo ameriikassa näyttää olevan JOPA 399$ kittiä johon rahtia arvion 100-150e +TULLI
(90$ oli rahti down pipelle joita tuollakin on alkaen 130$/ 3")
siinäkin amerikan kitissä on läpivirtaava kenno ja kooleriltä ahtimelle putki menee vaihteiston yli. sekin järkevämpi kuin auton alla ns.puolenvaihtoputki koolerilta vasemmasta päädystä orginaliin oikeaan reunaan.
omassani ei olisi edes ritilöiden poistaminen riittänyt sillä olisi tarvinnut tulla vielä alemmas lisää tilaa.... lähinnä putkille ja kennon reunamille.
joo ameriikassa näyttää olevan JOPA 399$ kittiä johon rahtia arvion 100-150e +TULLI
(90$ oli rahti down pipelle joita tuollakin on alkaen 130$/ 3")
siinäkin amerikan kitissä on läpivirtaava kenno ja kooleriltä ahtimelle putki menee vaihteiston yli. sekin järkevämpi kuin auton alla ns.puolenvaihtoputki koolerilta vasemmasta päädystä orginaliin oikeaan reunaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa