Kävin perjantaina pesemässä autoni ja tuli sit kaverin yllytyksestä pestyä myös kone..
No, sehän kävi sit tietty sen jälkee vaan kolmella, aikani ajelin ja kävin sit hakee uudet tulpat -> alko toimiin!!
Mut tänää, aamulla ajelin töihin niin se alotti sen taas.. Alle 3000rpm niin röpöttää ja paukkuu eikä mene mihinkään.. Siitä ylöspäin niin toimii. Ja sen huomasin kans että jos painaa yli n. sentin kaasua niin oireilu alkaa myös sillon.. Voisko se olla joku sytkän ennakon säädin tai joku vastaava? apuja kaipailisin.. Ja konehan on se AEE eli mopo..
G3 AEE käyntiongelma
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Jos tarkoitat puhaltimen lömpökytkintä, niin se on jäähdyttäjän kyljessä.ja flekti ei o mielestäni pyöriny vaikka on ihan v****n kuuma. lämpöanturi? missähän se sijaitsee??
Elektroniikkaa varten taas lämpöanturit ovat yleensä ylävesiletku liitoslaipassa. Yleensäkin kaikki anturit kannattanee käydä läpi ja kuivata/putsata liitokset.
Ennen kaikkea virranjakajan kansi kannattaa tutkia, kuten edelläkin jo todettiin.
kattelin kaikki liittimet mitä nenän eteen tuli, myös lämpöanturin. kaikki oli kuivia ja ihan ok kunnossa.. engine electronics sulake oli ehjä.. virranjakajan kannessa oli vähän hapettumaa, voiko olla noin pienestä auton toiminta kiinni?
ilmanputsari ei ollu uus, mutta ei myöskään iha paskane, ainakaa mun mielestä.. mut siä putsari kotelon sisällä oli öljyä niinku myöskin ruiskun päällä.. kaikki tulpanjohdot oli kiinni molemmista päistään jne..
ainut mikä näytti oudolta oli ne öljysetit..
mitäs se vikakoodien luku maksaa? en ainakaa keksi enää mitää muuta..
ilmanputsari ei ollu uus, mutta ei myöskään iha paskane, ainakaa mun mielestä.. mut siä putsari kotelon sisällä oli öljyä niinku myöskin ruiskun päällä.. kaikki tulpanjohdot oli kiinni molemmista päistään jne..
ainut mikä näytti oudolta oli ne öljysetit..
mitäs se vikakoodien luku maksaa? en ainakaa keksi enää mitää muuta..
en usko että jako on hypänny, hihna sekä kiristäjä vaihdettiin ongelmitta ku mittarissa oli 183 tkm. nyt on 189tkm. mikäs se systeemi on, ku virranjakajaan menee kans joku liitin, onko siinä joku automaattinen säädin tms?
autolla voi kyllä ajaa normisti, kunhan ajaa niin pintakaasulla ku vaan pystyy, muuten röpötys ja pätkiminen alkaa.
tänään pätkäs myös joutokäynnillä parikertaa valoissa, ihan ku olis tiputtanu jonku pytyn pelistä pois hetkeksi..
öljysetit= öljyä putsarin sisällä ja ruiskun päällä. = )
mistähän johtuu vai onko `ominaisuus`?
autolla voi kyllä ajaa normisti, kunhan ajaa niin pintakaasulla ku vaan pystyy, muuten röpötys ja pätkiminen alkaa.
tänään pätkäs myös joutokäynnillä parikertaa valoissa, ihan ku olis tiputtanu jonku pytyn pelistä pois hetkeksi..
öljysetit= öljyä putsarin sisällä ja ruiskun päällä. = )
mistähän johtuu vai onko `ominaisuus`?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa